العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 03-04-2010, 08:54 PM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عايز ااجر لامبورجينى

تفتكر واحد جايب عربيه بملايين هايبقفي محتاج ياحرها علشان يجيب بنزبنها ولا يجيب قسطها في ايه ياجماعه انت ممكن تتعرف علي حد معاه العربيه دي احسن
قديم 03-04-2010, 09:29 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد وبصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

ياجماعه من فتره كبيره وانا بافكر انى ااجر عربيتى الالنترا2010 او اشترى كيا سيراتو زيرو وااجرها لاى شركه محترمه بالسائق
لكن بصراحه مش لاقى اى حد عمل الموضوع ده وبيشكر فيه يعنى من الاخر مفيش استفاده خالص زى مانا كنت متخيل
سواء اللى قريته هنا فى النتدى او منتديات اخرى كله بيطلع خسران فى الاخر

فارجو من اى شخص اجر عربيته او اشتغل فى الموضوع ده يقول تجربته لان كده مفيش حد عنده اى معلومات مؤكده عن نجاح او فشل تاجير سيارته ودى فلوس ومش بنلاقيها فى الشارع

منتظر الردود وشكرا لكم
مش هقولك تجربة كل ال هعملة انى هدعوك تشوف تجربة بعينك عن ان الموضوع تجارى كويس الحمد لله
وقبل اى شى انا هقولك سر الموضوع دة الموضوع دة زية زى اى تجارة ممكن تكون مربحة وممكن تخسر وتكسب دة يعتمد على صاحب التجارة ال هو صاحب السيارة
انا ممكن اقولك هات عربية اجرها لك واديك فى الشهر 5 الف جنية طبعا انت هتفرح صح وبعد سنة اقولك اسف مش قادر وكمان تجدنى بتاخر عليك فى الفلوس واقولك كل شوية بكرة وبعدة لغايت انت متتمنى تحصل على عربيتك ومش مهم الفلوس صح ودة كان لان صاحب العربية قال هيجيب عربية قسط يدفع قسطها ويكسب كل شهر 2 جنية جانب القسط وهو بداء مشروعة من الاول بمقدم 25 الف من ثمن عربية يعنى بحسبة بسيطة عايز يكسب كام عايز يكسب 300% بعد خمس سنوات يكون معاة عربية 100 الف وكل شهر يطلعلة 2 جنية لمدة 60 شهر يعنى 120 الف يعنى ربح 220 الف وبداء براس مال 25 الف جنية يعنى افضل من اى تجارة وافضل من تجارة المحرمات دة بتجدة لا يكسب اى شى فى النهاية
انما من حسبها صح وكان مقتنع بانة هيكسب بس افضل من عائد البنك لفلوسة يعنى بحسبة بسيطة لو خليت فى البنك 25 الف بعد خمس سنوات هيكون كام هيكون 33 الف وافضل عائد هيكون 36 الف بس فى العربيات هيكون اكثر من كدة بس مش بطريقة 300% ربح
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 03-04-2010, 10:27 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

الجلاردو بتتأجر هنا فى الكويت بما يوازى 7000 او 8000 جنيه مصرى فى اليوم
متهيألى لو فى مصر مش هيكون اقل من 25000 فى اليوم

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 03-04-2010, 10:31 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

مش حتلاقي
دا ابو نورا و انا بقالنا يومين بنحاول نأجر بوجاتي فيرون مش لاقيين
هههههههههههههههههه

تعالالى يا باشا و انا اتصرف لكم فى حتة بس مش أكيد هتبقى موديل السنة ... ممكن موديل سنتين تلاتة فاتو .... لو قشطة معاك كلمنى شكرا ..

هههههههههههههههه

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 03-04-2010, 11:05 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد وبصراحه

انا رأي من رأ ي الاستاذ سيف
يعني بمعني اصج يبقي ابني في ايدي وروح ادور عليه

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا