العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > كروز

كروز chevy gold logo

قديم 22-12-2010, 06:36 PM
Dem0n Dem0n غير متواجد حالياً

Dem0n will become famous soon enoughDem0n will become famous soon enough
افتراضي رد: مساعدة ( تظبيط كروز ) ضروري يا جماعة اي حد يقدر يساعد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eskenderiya مشاهدة المشاركة

الكروز : 4 فئات ( مانيوال - أوتوماتيك - أوتوماتيك هاى لاين - أوتوماتيك توب لاين )

مانيوال

باور - تكييف - زجاج كهربا امامى فقط - مرايات كهربا - راديو سى دى - مخرج للصوت فى مسند اليد الامامى - سنتر بريموت وانذار - ايموبليزر - زجاج مظلل - فوج لايت - نور ستوب خلفى - جراب نظاره - مقابض الابواب بلون السياره - مسند يد امامى - شاشة بيانات - مصدر خلفى للكهرباء - عجلة قياده قابله للتعديل

السعر : 114الف

اوتوماتيك اليجانس

باور - تكييف - زجاج كهربا امامى فقط - مرايات كهربا - راديو سى دى - مخرج للصوت فى مسند اليد الامامى - سنتر بريموت وانذار - ايموبليزر - زجاج مظلل - فوج لايت - نور ستوب خلفى - جراب نظاره - مقابض الابواب بلون السياره - مسند يد امامى - شاشة بيانات - مصدر خلفى للكهرباء - عجلة قياده قابله للتعديل

السعر : 125الف

اوتوماتيك هاى لاين

باور - تكييف - زجاج كهربا امامى وخلفى - مرايات كهربا - راديو سى دى - مخرج للصوت فى مسند اليد الامامى - سنتر بريموت وانذار - ايموبليزر - زجاج مظلل - فوج لايت - نور ستوب خلفى - جراب نظاره - مقابض الابواب بلون السياره - مسند يد امامى - شاشة بيانات - مصدر خلفى للكهرباء - عجلة قياده قابله للتعديل - عجلة قياده متعددة الوظائف - 2 ايرباج - فراملAbs

السعر : 135الف

اوتوماتيك توب لاين

باور - تكييف اوتوماتيك - زجاج كهربا امامى وخلفى - مرايات كهربا - راديو سى دى 6 اسطوانات - مخرج للصوت فى مسند اليد الامامى - سنتر بريموت وانذار - ايموبليزر - زجاج مظلل - فوج لايت - نور ستوب خلفى - جراب نظاره - مقابض الابواب بلون السياره مع حليات كروم - مسند يد امامى - شاشة بيانات - مصدر خلفى للكهرباء - عجلة قياده قابله للتعديل - عجلة قياده متعددة الوظائف - 2 ايرباج - فراملAbs- طى الكنبه الخلفيه - باركنج سنسور خلفى - كمبيوتر رحلات للسائق - جنوط سبور 16 ( 205/60 )

السعر : 144الف
مشكورا علي المعلومات دية و المجهود الرائع في ردك يا باشااااا
و انا شكلي هعمل كدا فعلااا ... هستني موديلات 2011 كتير نصحوني
اما الالنترا شفت صورها .. مش اد كدا لكن نستنا 2011 بالمرة ..
سؤال تاني يا معلم ( معلش مس هغلس اكتر من كدا ) عندك اي فكرة موديلات 2011 كروز هتنزل امتي من منصور ؟
شاكر تاني لردك الجميل

التعديل الأخير تم بواسطة Dem0n ; 22-12-2010 الساعة 06:43 PM
قديم 22-12-2010, 07:03 PM
eskenderiya eskenderiya غير متواجد حالياً

eskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dem0n مشاهدة المشاركة

مشكورا علي المعلومات دية و المجهود الرائع في ردك يا باشااااا
العفو ياباشا

و انا شكلي هعمل كدا فعلااا ... هستني موديلات 2011 كتير نصحوني

ده الاحسن طبعا احنا خلاص على ابواب 2011 والى هيشترى موديل 2010 لو جه يبيعها بعد شهرين هيخسر جامد غير لما تكون موديل السنة وكس زيرو
اما الالنترا شفت صورها .. مش اد كدا لكن نستنا 2011 بالمرة ..

احنا لسه ماشوفنهاش فالطبيعة بس هى جميلة فرايى
سؤال تاني يا معلم ( معلش مس هغلس اكتر من كدا ) عندك اي فكرة موديلات 2011 كروز هتنزل امتي من منصور ؟

انا كل ما اسال عليها فمعرض يقولى موديل 2011 هيتاخر و واحد صحبى (عنده معرض) قالى منصور مش هينزلها قبل شهر 5 او6

شاكر تاني لردك الجميل
العفو

واى خدمة

على فكرة انا برده عايز اغير الاوكتافيا الى معايا و بعد مقارنات لشهور

رسيت عالكروز

بس احتمال اكون من اول الحاجزين للالنترا الشكل الجديد

ههههههههههه
قديم 22-12-2010, 07:24 PM
Dem0n Dem0n غير متواجد حالياً

Dem0n will become famous soon enoughDem0n will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eskenderiya مشاهدة المشاركة