العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > كروز

كروز chevy gold logo

قديم 04-09-2010, 07:09 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه احلي لون في شيفروليه كروز؟

شوف انا شوفت كل الالوان بتاعة اللاسيتا بصراحة اكتر الوان عجبتنى الاسود ميتالك ونبيتى ميتالك والابيض والسيلفر

طبعا اشيك لون الاسود بس دة اعمل حسابك ان انت يأما هتكرة نفسك او هتكرة العربية زى ما حصل معايا مش بتلحق تنضف الصراحة اغسلها من هنا وخمس دقايق خروح فى وقتها بترجع كما كانت والاسود مش بيبان رونقة الا وهو نضيف
النبيتى الميتالك عشقى الاول والاخير لون بصراحة بيتكلم لوحدة وانا بحبة جدا ولو كان ودامى وقتها كنت جبتة بدل الاسود وبصراحة لو ودامك هاتة على طول
السيلفر دة الراحة كلها انا معايا بردة لاسيتا سيلفر نفسى مرة اشوف عليها تراب بصراحة العربية تمشى بيها مهما تمشى لونها مش بيتغير ولا بيبان عليها اى حاجة يعنى من الاخر احلى لون مريح
الابيض دة بحس فية بصراحة بفخامة غريبة بس هو ممكن يختلف عن الشيفرولية كروز عن الليستا بالاخص علشان فرق الشبكة بس الالبيض بردة ممتاذ

يعنى من الاخر توكل ع الله فى النبيتى الميتالك ولو عندك الى ينضفلك العربية هات الاسود الميتالك مش السادة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024