العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > كروز

كروز chevy gold logo

قديم 13-01-2010, 12:08 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين افضل كيا سيراتو ولا كروز؟؟؟؟؟؟؟

بوصو يا جماعة انا شوفت الشيفرولية الكروز معجبتنيش خالص

وكنت هموت على سيراتو واخيرا جبت الكروز بس مش شيفرولية

جبت الكروز اللاستى بجد وهم وهم وحكاية مفيش اى وحة مقارنة بينها وبين السيراتو

دة حاجة ودى حاجة تانية خالص

الاوبشن الى فيها خيالى

4 اير باج
فتحة سقف
كمبيوتر رحلات وكمبيوتر متصل بالقمر الصناعى وشاشة عرض
كامرة وسنسور خلفى
جنوط 17
كراسى جلد فخمة بطريقة غريبة
فتيس ستيبترونك
رجاج فامية
مرايات ضم كهربى
التحكم فى ارتفاع العربية
دفايات كراسى

بجد عربية ممتاذة وانصحكم بيها

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 13-01-2010, 04:36 PM
ashraf1112 ashraf1112 غير متواجد حالياً

ashraf1112 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

بوصو يا جماعة انا شوفت الشيفرولية الكروز معجبتنيش خالص

وكنت هموت على سيراتو واخيرا جبت الكروز بس مش شيفرولية

جبت الكروز اللاستى بجد وهم وهم وحكاية مفيش اى وحة مقارنة بينها وبين السيراتو

دة حاجة ودى حاجة تانية خالص

الاوبشن الى فيها خيالى

4 اير باج
فتحة سقف
كمبيوتر رحلات وكمبيوتر متصل بالقمر الصناعى وشاشة عرض
كامرة وسنسور خلفى
جنوط 17
كراسى جلد فخمة بطريقة غريبة
فتيس ستيبترونك
رجاج فامية
مرايات ضم كهربى
التحكم فى ارتفاع العربية
دفايات كراسى

بجد عربية ممتاذة وانصحكم بيها
اخيرا لقيت حد جاب العربية اللى هتجننى اولا الف مبروك
انا عاوز اشترى العربية دى من 4 شهور حين رايتها عندنا فى الاسكندرية فى وكالة العربى للسيارات وكانت بسعر 147000 بس كل الناس قالتلى ان موتورها مختلف عن الكروز ومالهاش قطع غيار ياريت لو سمحت تفولى انت عامل اية مع الموضوع دة يعنى صيانتها وقطع غيارها انا من الاسكندرىة يعنى تجربتك معاها وشكرا
قديم 25-03-2010, 06:54 AM
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

الله يبارك فيك يا استاذ اشرف
شوف العربية بامانة ربنا ممتاذة ومريحة والمكنة بتاعتها ما شاء الله عليها هى ماكنة اوبل استرا 128 حصان
بس للاسف لحد دلوقتى لسة مش لاقيلها صيانة ودة عيبها الوحيد الى اكتشفتة فيها لحد دلوقتى لانى بجد الموضوع دة راعبنى ومخفونى بس بالنسبة لقطع الغيار انا مش قلقان منها لان هتتوفر اجلا ام عاجلا انا مشكلتى الوحيدة دلوقتى فى مسألة الصيانة والكلام دة بردة لما يكون ليها مركز متخصص وفاهم كويس غير لما اى حد يشتغل فيها وادينى عمال بدور والاخوة فى المنتدى هنا بيحاولو يساعدونى وبيدوا معايا وربنا يسهل
ادعيلى انت بس
اة وبردة فى موضوع جديد بيقولك ان فيها عيب فى خراطيم البنزين والتوجية وان الشركة سحبت منها مش عارف كام عربية انا والله ما شوفت منها اى حاجة وحشة وبسافر بيها كتير وما شاء الله عليها بس بردة خليك فى الضمان ومتجبهاش احسن دلوقتى استنى لما الامور كلها تبقى مكشوفة ودامك تعرف الاول مكان صيانتها واية موضوع العطل الى بيحكوا عنة دة والله اعلم وان شاء الله ربنا يوفقك فى اختيارك .

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 25-03-2010, 10:14 AM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

انا بصراحة افضل السيراتو عن الكروز
العربية السيراتو تأمينها أفضل من الكروز علي ما اعتقد بعيدا عن الجنط ال17 طبعا
قديم 25-03-2010, 02:47 PM

هو اكيد كل واحد بيبقى شايف حاجة معينة فى العربية الى عاوزها
ولوا اختلاف الاذواق لبارت السلع
وبصراحة العربيتين يعتبروا قلة جامدة فى السوق المصرى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024