العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 20-03-2012, 10:19 PM
herlom herlom غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ أحمد مجدى
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى
هواياتي: الهندسة الميكانيكية, الكمبيوتر, الانترنت, الفن

herlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura about
افتراضي رد: ما هو اسوأ مرور ممكن تتعامل معاه فى مصر؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

مرور السلام هتكره اليوم اللى اشتريت فيه عربيه اصلا
انت حتقولى على مرور السلام ده اكتر مرور يكرهك انك تشترى عربية ولو اشترتها يندمك انك اشترتها ويكرهك فى حياتك اعوذ بالله
قديم 20-03-2012, 10:22 PM

herlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

اسواء مرور دخلته مرور دمياط المنطقه اللى فيها الشببيك 6 متر فى 6 متر تقريبا والناس كلها فوق بعض ((الكلام ده من 3 سنين الله اعلم بيه دلوقتى ))
مرور مدينتى المحله الكبرى حلو بصراحه معقول وممكن تدى الورق للاخ ناجى قدام المرور وتقعد تشرب الشاى جمبه وهوه يخلصلق كل حاجه تخش تتصور بس زى ما حصل معايا من اسبوع فى تجديد الرخصه
هههههههههههههههههههههه
وفى مرور عين الصيره كنت عايز شهادة بينات لمرور المحله الكبرى وزيها للشهر العقارى الموظف قالى مينفعش 10 جنيه عادى كده وقدام الناس من غير مدريها ولا حاجه قالى كده ينفع
وطلعلى رخصه كمان عشان كانت ماشيه بوصل غريب كده .
كا هى الرشوة دلوقتى عينى عينك وبيطلبوا قدام الناس عادى جدا كانه حق مكتسب .. وبيتعاملوا مع البلطجية قدامك علشان يقولولك بطريقة غير مباشرة اتعامل معاهم طبعا علشان يطلعلهم فلوس فى الاخر كله بياخد فلوس الا صاحب المصلحة هو الى بيطلع عينه فى الاخر من جميع الجهات
قديم 20-03-2012, 10:27 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انا اسف فى الكلمة بس كلمة اسوا مرور على مرور فيصل انا رحت مرة واحدة مع صديق ليا ومرة تانية سمعت حكايه من صديق اخر مقرب ليا مرور فيصل يتقثال عليه اوسخ مرور فى مصر مش اسوا
قديم 20-03-2012, 10:33 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

اسوا مرور بالنسبة لى مرور طنطا شوفت فية الويل الويل الويل الويل من هنا لغاية بعد بكرة بعدة مرور السنبلاوين ملحوظة انا اتعاملت مع مرور السلام كتير جدا جدا جدا واخرها فى شهر فبراير اللى عدى ......اقول اية دة حتة بسبوسة دة ولا اكنى فى امريكا بالنسبة لمرور طنطا على النقيد من احسن ادارات المرور اللى اتعاملت معاها مرور رابعة جددت ونقلت ملكية فى اقل من ساعة وبالمثل مرور الوايلى بجد ممكن تستاذن من شغلك تروح تجدد رخصة عربيتك وترجع شغلك تانى

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 20-03-2012, 10:40 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

انا اسف فى الكلمة بس كلمة اسوا مرور على مرور فيصل انا رحت مرة واحدة مع صديق ليا ومرة تانية سمعت حكايه من صديق اخر مقرب ليا مرور فيصل يتقثال عليه اوسخ مرور فى مصر مش اسوا
بصراحة لو فى كلمة اكتر من ده تتقال عليهم كان الواحد قالها وماترددش .. الله يكون فى عونك انا حاسس بيك

الكلمات الدليلية
مرور, سيارة, ترخيص سيارة