العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-05-2014, 04:04 AM
om 7azem om 7azem غير متواجد حالياً

om 7azem is on a distinguished road
افتراضي ارخص عربية زيرو فى مصر

يا جماعة انا ناوية باذن الله اشترى عربية جديدة و بعد البحث والسؤال لقيت ان ارخص عربية زيرو دلوقتى هى السايبا برايد الايرانية (سعرها حوالى 57000) للسيدان ولاحظت ان معظم التعليقات الايجابية عنها بتاريخ قديم (2009 / 2010) ممكن حد يفيدنى لو عنده معلومات عن الموديل الجديد( 2014 ) وهل فعلا فى تحسن فى خامات وامكانيات العربية عن الاول والا تشبه الموديلات القديمة وبالنسبة لاعادة البيع ايه الاخبار؟؟ وقطع غيارها متوفرة ورخيصة فعلا والا لأ؟؟ يا ريت اللى جرب العربية يفيدني ولكم جزيل الشكر
قديم 28-05-2014, 10:44 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارخص عربية زيرو فى مصر

انا مش معايا السياره بس انا مش بشوفها كتير الشكل القديم والشكل الجديد شفتها مره واحده من اول ما نزلت بس قطع غيارها برضه انا مش بشوفها بس شكلا اتحسنت عن القديمه وهحاول اعرف لحضرتك شويه معلومات عنها
بس سؤال سريع هو حضرتك تقصد السايبا برايد الشكل الى احنا عرفينه القديم ولا السايبا الى نازله جديده الى هى سيبا تيبا 2014 دى

وشكرا

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 28-05-2014, 03:07 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

السيبا طيبة فوق الممتازة وناس كتيرة معانا فى المنتدى جربوها
وحجاتها فى كل حته ووكيلها محترم
قديم 28-05-2014, 03:15 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

بس يا استاذ هشام الظاهر هو بيتكلم على سايبا ب57000 والطيبا فوق ال60 لانى لسه شايف واحده للبيع مستعمله ب65000 تقريبا انا عايز اتأكد منه بس

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 28-05-2014, 04:52 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

اختى الفاضله
السايبا مش أرخص عربية زيرو فى مصر
فى عربيات زيرو أرخص منها و منتشرة عنها
لو حضرتك استقريتى على السايبا خلاص, يبقى فاضل اننا ندعيلك بالتوفيق

الكلمات الدليلية
ارخص, سايبا, سيارة, زيرو