العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 06-01-2012, 01:34 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى وقف كورسير حسبى الله ونعم الوكيل فيه

ياأخ سيد بدل متصلح بين الناس داخل تعمل مظاهرات وتدعى وتشتم فى الناس وفى المنتدى وكأن الناس إللى موجودين فى المنتدى ملهمش إعتبار عندك ولا إيه ؟؟؟؟
كلنا زعلانين على إن كورسير إتوقف .....وبدل منستنى شويه على مالنفوس تهدأ ونطالب برجوعه من الإداره نقعد نشتم وندعى بألفاظ ميصحش تتقال ..
عموما كلنا هنا إخوات سواء كورسير أو ابو نورا أو أى حد فى الاداره ....وبعتبر إللى حصل ده زوبعه وهتعدى على خير وكلنا فى الاخر مثيرنا لبعض ...... ولازم تكون لغه الحديث بينا فيها شيئ من الاحترام مش تنكيل ونعت فى الاخرين ....خلينا نهدى شويه ونعرف نحل المشكله دى بهدوء مش بالشتايم .

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 06-01-2012, 01:50 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

ياأخ سيد بدل متصلح بين الناس داخل تعمل مظاهرات وتدعى وتشتم فى الناس وفى المنتدى وكأن الناس إللى موجودين فى المنتدى ملهمش إعتبار عندك ولا إيه ؟؟؟؟
كلنا زعلانين على إن كورسير إتوقف .....وبدل منستنى شويه على مالنفوس تهدأ ونطالب برجوعه من الإداره نقعد نشتم وندعى بألفاظ ميصحش تتقال ..
عموما كلنا هنا إخوات سواء كورسير أو ابو نورا أو أى حد فى الاداره ....وبعتبر إللى حصل ده زوبعه وهتعدى على خير وكلنا فى الاخر مثيرنا لبعض ...... ولازم تكون لغه الحديث بينا فيها شيئ من الاحترام مش تنكيل ونعت فى الاخرين ....خلينا نهدى شويه ونعرف نحل المشكله دى بهدوء مش بالشتايم .
صدقنى يا استاذ كمال

انا مفيش حاجه تزعلنى غير نسيان الجميل

يعنى ايه حضرتك عقد بتكب فى منتدى سنتين او اكثر وفى لحظة
هوب كل اللى انت عملته يروح على الارض واديك ايقاف
ليه يعنى
وعلشان ايه كل ده
طيب انا اتعب نفسى ليه واخرتها اتباع فى ثانية ولا كانى اسوى حاجه

هل ده يعقل

قديم 06-01-2012, 01:52 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

و انا الناس اللى فى المنتدى كلهم على عينى وعلى راسى ووالله انا بعتبر الجميع مثل اخواتى وان لا اقدر على الغلط فى اخواتى الكبار فى المنتدى انا بتكلم فقط على الناس اللى ادوا لكورسير ايقاف
بس كل اخواتى فى المنتدى وحضرتك اولهم والله على راسى من فوق
قديم 06-01-2012, 02:16 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

ياأخ سيد أنا زعلان لأنك شتمت ناس كلنا بنحترمهم وبنحبهم ذى كورسير بالظبط ومنرضاش على الناس دى ولا على كورسير حد يشتم ويدعى بالالفاظ دى ......حتى كورسير نفسه ميرضاش يدعى على حد كده ....
عموما كورسير حبوب وصدره رحب وصبور وبينسى الاساءه بسرعه وكلها يومين تلاته وهيرجع يضحك معانا وياما خد انزارات وفى الاخر رجع ومالناش غير بعض من الاخر وإن شاء الله بعد متهدى الامور هنكتب طلب للاداره بعوده أخونا كورسير .....لكن الشتيمه فى الناس بلاش منها لانها هتزيد الامور تعقيد وليست من شيم رجال مصر موتورز .....
...

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 06-01-2012, 02:25 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

كلام ابو نورا و مافيه من تجاوزات...حريه و ديموقراطيه و ثوره و ...الخ الخ الخ
كلام كورسير او اي حد يخاف ابو نورا........تعدي علي القوانين و عدم احترام الغير و ...الخ الخ

علاوه علي التنكيل و تسفيه و الاستخفاف بأي رأي مخالف لرأي ابو نورا

هي دي الديمواقراطيه؟؟
هي دي الحريه المزمعه؟؟
لو دي الحريه و الديموقراطيه يبقي بناقصها
و بلاش اتكلم اكتر من كده
انا كده كده سايب المنتدي زي ما سيبته قبل كده و بمزاجي

حـازم خـضـر