العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 18-01-2009, 02:31 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تويوتا من الدهب

.::. NO COMMENT .::.
قديم 08-02-2009, 09:47 PM
الصورة الرمزية PoweRPassioN
PoweRPassioN PoweRPassioN غير متواجد حالياً

PoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud of

وقفه يا جماعه
انتو عارفين يعني ايه 24 كيلو دهب !!!!!!!!!!!!!!!!!!
دا كتير جدا جدا جدا
واللي انا شايفو دا على العربيه طلاء دهب حتى لو كان بدهب اربعه وعشرين قيراط يبقى بردو كميته قليله جدا جدا جدا عن كدا وممكن ماتكملش كيلو مش 24 كيلو
في حاجه غلط ف الخبر دا
وبعدين انا لو معايا عربيه حبتها وصرفت عليها دا كله هتبقى مش مجرد كامري بالنسبه ليا هتبقى تحفتي اللي لايمكن افرط فيها
وبعدين من حكم ف ماله فما ظلم
وشكرا

Dr.Ahmed AlSherif

هنا تتجسد معاني الارادة والعزيمة والاصرار والتحدي والامل
قديم 09-02-2009, 09:38 PM
الصورة الرمزية somawmotors
somawmotors somawmotors غير متواجد حالياً
من انا؟: طالب في كلية الهن
التخصص العملى: محتار بين قسم عما
هواياتي: الرسم والقراءة و

somawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond reputesomawmotors has a reputation beyond repute

تحية لجميع أعضاء المنتدي
واود التوضيح فقط ان رسولنا الكريم محمد عليه افضل الصلاة والسلام قد قرر في حديث شريف ان الانسان سيسال عن من ماله من اين اكتسبه وفيم انفقه.
معني كده ان الفرد غير حر في ماله ولا في وقته ولا في جسده بل هو امين عليه فيجب عليه ان يوظفه لعمارة الارض ولسعادته ايضا ولكن بالشكل الامثل والقويم
قديم 09-02-2009, 11:05 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

لا حول ولا قوه الا بالله انا مع اسلام باشاوsomawmotorsووع كل اللى عارضوا توضيب العربيه بالذهب يا اخى جرامدهب يغدى عئله والجرام 24 ب30 اويزيد وعيار 18 ب24 ولا حول ولا قوه الا بالله الناس دى مبتفكرش الا ف مصلحتها بس مع انه لو كان اتبرع ب 1 كيلو بس لغزه كان خد ثواب كبير عند ربنا وكان يبقى احسن من العربيه والكلام الفاضى ده والله اعلم ممكن يكون اتبرع وممكن ميكونش بس ده تبزير وعقابه عند الله

قديم 17-02-2009, 11:46 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

انا عندي كام سؤال كدة:
1- هي فيها انزار
2-هو بيركنها فين (تذكرة دبي مش غالية ptmnlo123per135)
3-الدهب بكام النهاردة

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven