العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 31-01-2009, 04:30 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله مصر موتورز الثانيه

فل يا نور يا معلم بس تبقى تيجى بالبيجو عشان انا عايز اجربها منك

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 31-01-2009, 06:36 PM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

ان شاء الله ياباشا و هتعرف ان كل الفرنساوي واحد ههههههههههه

my peugeot 306 gti6
قديم 31-01-2009, 10:06 PM
الصورة الرمزية thesniperman
thesniperman thesniperman غير متواجد حالياً

thesniperman has a spectacular aura aboutthesniperman has a spectacular aura about

السلام عليكوا
بصراحة المقابلة كانت ممتازة والواحد اتعرف علي ناس محترمة بجد يعني كل الناس
ابو نوراوفادي و بوب و سومو والاكل الغريب الي اكلهولنا وروحت معدتي جلها تلبوك معوي بس اشوفك يا سومو ههههههه و حازم و نسان زشريف المصري و احمد انورو كريم و لنسير و نورو ابيزا و سعداوي و اسلام واسلام

بس كان الواحد نفسي كلو ا يعد لحد الاخر ونفسي بردوا المندي كلة يكون موجود انشاء الله المقابلة الجاية يكون كل الاعضاء موجودين في املقابلة

"بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شىء في الارض ولا في السماء و هو السميع العليم"
قديم 31-01-2009, 10:44 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية مقابله مصر موتورز الثانيه (بالصور)

بدون مبالغة اجمل واطيب مقابلة حضرتها فى حياتى

ديه وقائع وصور واحداث المقابلة

بدأت المقابلة بتجمع نجوم نادى البيجو من بعد الصلاة مباشرة

ومع توافد باقى الاعضاء بدأت ( الكبابيت ) تتفتح

لكن الجو كان هواء جااااااااااااامد جداً فكلنا دخلنا الخيمة من البرد ptmnlo123per194

بوب الجامد ياعينى اتحبس فى الطريق بسبب (اللهم احفظنا كان معدى)

احد الحوارات اللى دارت بين بوب وسومو ptmnlo123per163

جانب من بطولة مصر موتورز الاولى فى مركز شباب الطاولة
ptmnlo123per181

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 31-01-2009, 10:48 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية مقابله مصر موتورز الثانيه (بالصور)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة No1 مشاهدة المشاركة

والله انا قبلتكم بالصدفه بس ما شاء الله شويه ناس ذي العسل انا حبيت اسجل في المننتدى بس علشان ابدى اعجابى بيكم وكان نفسي اقعد اسمع بقيت كلام ابو تور للأخر الراجل كان بيقول كلام ذي الفل بس الظروف بقى

وان شاء الله تكرر المقابله تانى وتقعد مع بعض اكتر ونتعرف على بعض اكتر ptmnlo123per122

والله انا مبسوط جدا انى قابلتكم واتعرفت عليكم وباذن الله تكون معرفة خير ونتعرف على بعض اكتر سواء على المنتدى او فى المقابلات ptmnlo123per122

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se3da مشاهدة المشاركة

أنا مبسوط أوي إن أنا قابلت ناس زي الفل زيكو
و فعلن كانت مقابلة حلوة أوي
و كان نفسي تعملو test drive للعربيه ال206 بس كنت لازم أمشي بدري بس تتعوض المرة إلي جاية إن شاء الله
انت احسن يا باشا والله وبأذن الله نشوفك فى المقابلة الجاية ونعمل تست درايف كامل بالصور للعربية ونتكلم مع بعض اكتر علشان المرة ديه زى ماقولتلكوا بجد متتحسبش ptmnlo123per1141

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش