العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-09-2012, 12:17 AM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future
افتراضي رد: لوجان للقاهرة و الاسكندرية فقط !!!

والله ياباشا انا من الاسماعيليه وناوى اجيبها السنه اللى جايه ان شاء الله تعالى
وكنت خايف برضه زيك بس كتير بره وجوة المنتدى طمنونى عليها ومعايا ثلاثه زمايلى جايبنها وواحد نسيبى ونسيبى ده معاه بقالها سنتين ومراحش التوكيل من ساعه لما جابها وبيقول فيها شعر
وزمايلى اللى جايبنها بيشكروا فى التوكيل جامد جدا وعلى فكرة العربيه منتشرة فى الاسماعيليه جامد وان شاء الله تبقى بديل للفيرنا واللانوس
قديم 05-09-2012, 05:41 AM
doctor A doctor A غير متواجد حالياً

doctor A is a jewel in the roughdoctor A is a jewel in the roughdoctor A is a jewel in the rough

الله يبارك فيكم ...و شكرااا جدا على الكلام الحلووو ده ...و ان شاء الله لوجان
قديم 05-09-2012, 02:19 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

اللي عايز يعرف اقرب مركز خدمة معتمد يكلم 16202 وعلي فكرة لو تعرف في منطقتك فين توكيل ال KIA هو نفسة توكيل الرينو

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 06-09-2012, 12:07 AM
أشرف المصري أشرف المصري غير متواجد حالياً

أشرف المصري is just really niceأشرف المصري is just really niceأشرف المصري is just really niceأشرف المصري is just really nice

فعلا اللوجان للقاهرة واسكندرية
انا من الزقازيق ومفيش ولا توكيل ولا حتى مركز صيانة للوجان عندنا
اتصلت بخدمة العملاء قال لي اقرب مركز صيانة للزقازيق هو العدوي اللى على طريق المنصورة طنطا
يعني انا لو حصل حاجة في العربية لا قدر الله لازم اسافر ساعتين عشان اصلح العربية
لما يبقوا يفتحوا مركز صيانة او توكيل عندنا ابقى اشتري اللوجان ان شاء الله
قديم 09-09-2012, 12:47 AM
وسيم عاطف وسيم عاطف غير متواجد حالياً

وسيم عاطف is on a distinguished road

والله انا محتااااااار زى حضرتك بالضبط ومستنى اللوجان المانيوال 2013 وسالت قالوا هتنزل فى اول شهر اكتوبر معلش ياااريت حد يطمنى وهل فيه فرق كبير بين المانيوال والاوتوماتيك وهل يستاهل ان الواحد يستلف 10000 جنيه خصووصا انا كان عندى 128 وياريييت حد يقولى برده معلومات عن الصيااانه بالضبط واماكنها خصوصا انا من طنطا