العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 02-04-2010, 03:51 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: ما هي مميزات وعيوب الفيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

الفيرنا أنا مشفتش فيها غير عيوب و1- صغيرة جدا وبيطلع عينى لغاية لما أعرف أركبها 2- بتاخد المطبات جامد أوى 3-مفهاش أوبشن .غير ده أنا مش أحب أفتى

ليه يا عم انتا محسسني انك راكب سيات ازاي يعني عربية صغيرة ده انا بجسمي ده بدخل سلت في العربية وبعدين بتاخد المطبات جامد ده عيب فيك مش في العربية انتا لو تاخد المطب بالراحة وبالجنب هتعدي تمام وبعدين اجمد حاجه انتا قولتها ان مفيهاش اوبشن انتا متاكد ان العربية ديه عدت من اودامك اصلا ولا انتا من كوكب تاني انتا عايز يكون فيها ايه يعني ولا الاوبشن من وجهة نظرك ايه نركبلها جناحين وتطير هههههههههههههههههه ان مش بتفتي انتا بتالف بس هههههههههههههه
قديم 03-04-2010, 10:38 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

علي فكرة الشفرولية لانوس احسن وافضل من الفيرنا علي الاقل ثباتها اعلي من الفيرنا
قديم 03-04-2010, 10:46 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ده على اساس ايه بالظبط انت داخل تتكلم و لا تجر شكل
انا بقى معايا لانوس و فيرنا و بقولك الفيرنا افضل فى حاجات و الانوس احسن فى حاجات تانيه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 03-04-2010, 10:47 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

مش للدرجاتى يعنى
هييونداى فيرنا سياره عريقه وهى سياره مش نازله تنافس مرسيدس
دا سياره بـــ 70000
سياره عمليه وممتازه واقل مصاريف تشغيل وصيانه
قديم 03-04-2010, 10:51 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

ده على اساس ايه بالظبط انت داخل تتكلم و لا تجر شكل
انا بقى معايا لانوس و فيرنا و بقولك الفيرنا افضل فى حاجات و الانوس احسن فى حاجات تانيه
اخى العزيز / انا سقت الاتنيين
والان معايا
هيونداى فيرنا
بس انا الان فى السعوديه
بس انا عاوز اجيب
شيفروليه لانوس لما انزل مصر ان شاء الله
عاوز اعرف من سيادتك
مميزات وعييوب اللانوس
انا عن نفسى اقولك ان مشكله الفيرنا انها واطيه على الارض شويه من اللانوس
بس سياره ممتازه
بس فى مصر متعبه متهيالى لان المطبات كتير فى مصر
وانا واحد طول الوقت ببره المنزل