العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > جيب Jeep

قديم 23-11-2012, 12:45 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أستفسار من خبراء الشيروكى ما قبل موديل 95

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marlborooo مشاهدة المشاركة

كتيييييييييييييييييييييي ر جدااااااااااا
اعتقد بعد ما يغلوا البنزين ال90 و 92 كله هيقلب غاز
امال ال8 سلندر يعمل ايه !!!! انا بعمل 80 كم فى الصفيحة .... و عايش على بنزين 80
ان شاء الله مش حيغلوا بنزين 92 ( املنا فى ربنا كبير ).... و لو غلوه انا ححط للعربية عصير قصب

قديم 23-11-2012, 03:51 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

فى البنزين بتعمل 120كم وانا مركب غاز الاسطوانه الكبيره 20 متر بتعمل 120 بس السحب ضعيف شويه عن البنزين واى استفسارانا تحت امرك
قديم 23-11-2012, 07:10 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

امال ال8 سلندر يعمل ايه !!!! انا بعمل 80 كم فى الصفيحة .... و عايش على بنزين 80
ان شاء الله مش حيغلوا بنزين 92 ( املنا فى ربنا كبير ).... و لو غلوه انا ححط للعربية عصير قصب
بصراحة ربنا يعينك ويقويك علي مصروفها ونصيحة فكر تقلبها غاز قبل ما يغلي هو كمان

حلوة فكرة عصييييير القصب

قديم 24-11-2012, 12:17 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marlborooo مشاهدة المشاركة

بصراحة ربنا يعينك ويقويك علي مصروفها ونصيحة فكر تقلبها غاز قبل ما يغلي هو كمان

حلوة فكرة عصييييير القصب
قابلت واحد من فترة معاه عربية زى عربيتى قال ان العربية بتتخنق و مبتجريش من الغاز .... ده غير ان الغاز بياثر على الصبابات .... ده كلامه

و انا متفق مع حضرتك ..... لو غلو البنزين الناس كلها.... و انا واحد منهم .... حنتجه للغاز ..
تفتكر حضرتك ساعتها ممكن يغلو الغاز برضو ؟!
انا لسه سامع ان عصير القصب غلى هو كمان

قديم 05-12-2012, 12:39 AM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

شكرا يا جماعه على الردود
بس برده ملقتش الرد اللى انا عاوزه
يا جماعه انا عندى استفسار دلوقتى انا شوفت فى مشاركه احد الاعضاء فى احد المواضيع زكر فيها انه بيجيب 90 بالغيار التانى فى الفيرنا علما بأن الفيرنا 1600 سى سى انا معايا جيب شيروكى 93 2600 سى سى وكبرت فى دماغى قولت انا عايز اشوف التانى اخره كام معايا لقيته جاب 70 وممكن يوصل ل 80 بالعافيه والعربيه هتكون بتصرخ صوت الموتور بيبقى عالى وقوى اوووووووووووووووووى وانا اصلا مش بستحمل وبأدى التالت
المهم انا عايز اعرف انا عريبتى مش مظبوطه ولا ممكن الفيرنا تكون بتجيب 90 عالتانى عشان برده الشاسيه بتاعها خفيف عن الجيب اللى حديد وقويه وكده ؟