العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 13-06-2012, 06:10 AM
motaz600020003 motaz600020003 غير متواجد حالياً

motaz600020003 is on a distinguished road
للاهمية opel astra

انا عايز اشترى اوبل استرا 2004 الى 2006 1.6 ياريت الى معاه العربه ده يقولى ايه عيوبها وتجاربهم مع هذه العربيه لانى فعلا ناوى اشتريها ياريت الرد عليا
قديم 13-06-2012, 08:20 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: opel astra

الاوبل عموما عربية محترمة جدا

وعيبها في مصر اعادة البيع .

لاني الي بيركب الالماني مش اي حد
قديم 13-06-2012, 10:52 AM
virusx_x virusx_x غير متواجد حالياً
هواياتي: نتاوي

virusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to behold

موفق ان شاء الله
قديم 13-06-2012, 02:02 PM
moca_moca moca_moca غير متواجد حالياً

moca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond reputemoca_moca has a reputation beyond repute

انا برضو ان شاء الله هجيب الاستر 2001 الي 2003 وربنا يسهل ... كل اللي كلموني شكروا فيها جدا ... بعض الناس اللي حافظه هتقول اسعار قطع الغيار غاليه وده طبعا لانه حافظ ولانه بيقارن باسعار الكوري او الصيني .... انما هي عياشه بمعني الكلمه يبقا انت بتشتري حاجه غاليه بس تعيش اضعاف الرخيص يبقا انت كده بتوفر .... عاوزين نعرف اسعار الاوبل دلوقتي ايه
قديم 14-06-2012, 02:08 PM
motaz600020003 motaz600020003 غير متواجد حالياً

motaz600020003 is on a distinguished road

شكرا على كل من اهتم ورد على ياجماعه انا معايا فولكس باسات وعارف قطع غيار الامانى عامل ازاى واتعود عليه بس انا بسال عن العربيه من الصيانه سهله ولا مقرفه اعطالها كتير ولا ايه بالظبيط اسعارها عماه ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟