العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 23-04-2012, 04:36 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of
افتراضي رد: أكتر شئ عكنن عليا على الصبح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elsebily مشاهدة المشاركة

ياااااااااه دي خبطه عاديه جدا واصلا مفيش حد هيركز فيها قوي خليها كده ثم انا عاوز افهم حاجه هي العربيه اتخبطت في المكان اللي هي فيه في الصوره ده ولا ايه اصل المكان ده لو اتخبطت فيه يبقي اللي خبطها ده كان ماشي عالرصيف ولا ايه مش فاهم

هيا اتخبطت عند البيت ومجاش في بالي اصورها من كتر النرفزة

انا صورتها لما روحت الشغل لما هديت شويها

My Car BYD F3
قديم 25-04-2012, 05:39 PM
abdo_2828 abdo_2828 غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

abdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud of

الحمد لله انها جت على قد كده
ده عربيتى اتخبطت وانا جايبها من المعرض
قديم 04-05-2012, 06:03 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

قدر الله وما شاء فعل قدر أخف من قدر ومتركذش مع أى شىء يحصل مهما كان لأن دى عربية ومكنها الشارع وربنا يحمهالك من العين وشرالحاسدين

قديم 04-05-2012, 06:31 PM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute

الحمد لله دية سهلة وبسيطة ان شاء الله
انا اتخبطت ومكملتش ساعتين مطلعها من المعرض
بس انا عارف احساسك لما تتخبط اول خبطة فالزيرو بتدايق
قديم 05-05-2012, 01:00 PM
waelnado waelnado غير متواجد حالياً

waelnado has a spectacular aura aboutwaelnado has a spectacular aura about

قول الحمد لله بسيطة ولايهمك وعامة لو حبيت تمعجنها وترشها اعتقد مش هتزيد عن 200 جنية للاكصدام الخلفى كلة وربنا يستر عليك وعلى الجميع