العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 11-03-2010, 02:46 PM
hebateah hebateah غير متواجد حالياً

hebateah is on a distinguished road
افتراضي رد: كيفية فحص سيارة مستعملة

جهد مشكور ان شاء الله
قديم 11-03-2010, 03:16 PM
ramy montaser ramy montaser غير متواجد حالياً

ramy montaser is on a distinguished road
رد: كيفية فحص سيارة مستعملة

السلام عليكم يا دكتور مجهود رائع و فعلا معلومات قيمه بعد اذنك انا نازل السوق بكره باذن الله وعاوز ابيع بدون غش احد ولكن انت عارف شغل التجار والتفطيس اذا كانت العربيه فيها حاجه ملحوظه
:السياره اسبرانزا 2007 اول مالك 34000كم وعنايتى بها رائعه ولكن واحد ابن حلال خبطها من الخلف ورحت التوكيل لتصليحها من باب المحافظه شكل وقيمه السياره وانت عارف اسعار التوكيل ولم اكن مأمن عليها وقام التوكيل بتغيير غطاء الشنطه والاكصدام الخلفى والفانوس ورد الرفرف الخلفى يمين (اقول ايه للمشتريين مع العلم ان فاتوره الاصلاح معايا ولكن خايف اظلم او اتظلم فى البيع وانا طالب 49000 لو سمحت الرد عشان السوق بكره .خالص شكرى واحترامى
قديم 11-03-2010, 03:43 PM
ramy montaser ramy montaser غير متواجد حالياً

ramy montaser is on a distinguished road
رد: كيفية فحص سيارة مستعملة

ptmnlo123per144دكتووووووو وووووووور انت فين لو سمحت الرد السوق بكره
قديم 11-03-2010, 05:24 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy montaser مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا دكتور مجهود رائع و فعلا معلومات قيمه بعد اذنك انا نازل السوق بكره باذن الله وعاوز ابيع بدون غش احد ولكن انت عارف شغل التجار والتفطيس اذا كانت العربيه فيها حاجه ملحوظه
:السياره اسبرانزا 2007 اول مالك 34000كم وعنايتى بها رائعه ولكن واحد ابن حلال خبطها من الخلف ورحت التوكيل لتصليحها من باب المحافظه شكل وقيمه السياره وانت عارف اسعار التوكيل ولم اكن مأمن عليها وقام التوكيل بتغيير غطاء الشنطه والاكصدام الخلفى والفانوس ورد الرفرف الخلفى يمين (اقول ايه للمشتريين مع العلم ان فاتوره الاصلاح معايا ولكن خايف اظلم او اتظلم فى البيع وانا طالب 49000 لو سمحت الرد عشان السوق بكره .خالص شكرى واحترامى
تقول الحقيقية ورزقك على الله والله لا يخيب ظن العبد الصادق ولا يضيع أجر من أحسن عملا والصدق خير الأفعال والأعمال

قديم 11-03-2010, 05:25 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big_bogh مشاهدة المشاركة

موضوع جميل جدا بارك الله فيك و يجعله في ميزان حسناتك / كنت عاوز اسأل عن عربية شاهين موديل 2002 شوفتها وكنت ناوى ان شاء الله اشتريها بس فيها خبطة ف الماتور واول مرة هتفتح ماتور هل محتاجة عمرة ولا حاجة تانية ولو فتحت ماتور ممكن تبقى زى الأول ع الرغم من انها 2002 وبم تنصح وشكرا
أنا مش فاهم يعنى أيه خبطة فى الموتور؟!