العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 30-11-2010, 02:07 AM
الصورة الرمزية الزعيم2
الزعيم2 الزعيم2 غير متواجد حالياً

الزعيم2 has a spectacular aura aboutالزعيم2 has a spectacular aura about
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

لا والله يا زعيمنا انا غلبان بس شوية الناس ديه بتحاول تستفزني ههههههههههههه وبعدين انا لولا مشوار المطار بتاع الصبح اللي عطلني التعطيلة الحلوه ديه انا كنت روحت جيبتك من البيت
ربنا يخليك يا احمد بيه دا كرم بس منك
انا كنت عايز بس اتشرف بمعرفتك ومعرفة الناس اللى زى الورد دى بس الشغل اعمل ايه حكم القوى
وبعدين علشان اعرف اتكلم معاكم ويبقى فى حوار يجمعنا يعنى علشان شكلهم كده بيحبك اوى
قديم 30-11-2010, 02:47 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

مقابلة موفقة ماشاء الله
كنت اتمنى التواجد واللقاء معاكم لكن لظروف خاصة لم اتمكن من الحضور لعل وعسي يكون في لقاء قريب والتقي فيه كل اعضاء المنتدي

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 30-11-2010, 05:51 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

انت دايما بتزوغ يامحمد ياعلى
وسبت الواد كروزير فى الشارع وجيت اجرى عليك وعملت جميع انواع الاكروبات لان الريس كان قافل الطريق ووصلت لك فى زمن قياسى لدرجة ان احمد بدر كان راكب جنبى ربط الحزام وقرأ الشهادتين وبعد كل الاكروبات دى نوصل م نلاقيكش ونطلبك م بتردش واتحججت ان صوتك راح
وعلشان تفهم مدى الاكروبات وفرق الوقت اللى عملنا ه عن احمد كروزير بسببك
لما سيادتك زوغت
روحت انا واحمد بدر وقعدنا على القهو ة وطلبنا شاى وشربناه وبعد م شربناه لقيت احمد كروزير لسه واصل يعنى بعدنا بحوالى نص ساعة او ساعة الا ربع وسيادتك زوغت
مخصوم منك سنتين
ههههههههههههههه
قديم 30-11-2010, 05:52 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم2 مشاهدة المشاركة

يا احمد باشا متخفش عليا انا قلبى جامد انا ممكن اقطع خلفه هوا هههههههههه
واقطع خبره كمان ههههههه
انا اسف يا استاذ خالد
يعنى هو بيكلمك تقوم تلخبط فيا وبعدين تقول أسف
مش عجيبة شوية دى
اختشى .... عيب
عموما هعديها وهعتبرك اخويا الصغيرومتقصدش
قديم 30-11-2010, 04:47 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

هو 10 و 11 دول حايوافقم ايام ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا على العموم موافق طبعا ونتقابل كلنا ونروح مع بعض . انا أول عضو معاك ياباشا . وجاهز .............
10 و 11 ديسمبر الموافقين ليوم الجمعة والسبت ان شاء الله ... كلة يشجع نور بيجو فى الأوتو كروس.

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة