العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 09-09-2009, 06:42 PM
m.omran m.omran غير متواجد حالياً

m.omran is on a distinguished road
أرجو الإفاده عايز سيارة في حدود ال 40 ألف

برجاء لإفادتي في لإختيار سيارة في حدود ال 40 ألف جنيها بس تكون بتستحمل الزحمة و السفر من أن لأخر و تكو ن إقتصاديه
و لكم جزيل الشكر

أخوكم محمد عمران
قديم 09-09-2009, 08:28 PM
fatafet21 fatafet21 غير متواجد حالياً

fatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to all
افتراضي رد: أرجو الإفاده عايز سيارة في حدود ال 40 ألف

انا كنت بادور في نفس الرينج والناس كلها نصحوني لانوس 1 مو 99 او 2000 و كمان هيونداي اكسنت بس الاكسنت يعيبها انها خفيفة علي الطريق و صاجها ضعيف وطالما انك هتسافر كتيير متهيألي ده هيفرق معاك والاتنين رخيصة قطع غيار ومتوفره وسهلة التصليح وكمان سهولة بيع سعلا اعادة بيع كويس

و ربنا يوفقك
قديم 09-09-2009, 08:51 PM
m.omran m.omran غير متواجد حالياً

m.omran is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fatafet21 مشاهدة المشاركة

انا كنت بادور في نفس الرينج والناس كلها نصحوني لانوس 1 مو 99 او 2000 و كمان هيونداي اكسنت بس الاكسنت يعيبها انها خفيفة علي الطريق و صاجها ضعيف وطالما انك هتسافر كتيير متهيألي ده هيفرق معاك والاتنين رخيصة قطع غيار ومتوفره وسهلة التصليح وكمان سهولة بيع سعلا اعادة بيع كويس

و ربنا يوفقك

ألف شكر على الرد fatafet21
أنا قدامي دلوقتي سيارة لانوس 2000 رشه بره و حالتها كويسه معروضه على 41 كويس و لا غالي عليها
قديم 10-09-2009, 01:16 AM
ahmedciw ahmedciw غير متواجد حالياً

ahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.omran مشاهدة المشاركة

ألف شكر على الرد fatafet21
أنا قدامي دلوقتي سيارة لانوس 2000 رشه بره و حالتها كويسه معروضه على 41 كويس و لا غالي عليها
كان قدامي عربية نوبيرا 2001 كل الكماليات اتوماتيك بحاله جيدة والفرش الفابريكة عليه فرش جلد وكل الكمالايات شغالة تمام وبحاله نظيفة ومطلوب فيها اربعين الف وانا روحت اتفرجت عليها بس الي خلاني سبتها اني كنت عايز حاجه موديلاها اقرب ... لو تحب اكتب لك رقم السمسار وتروح تتفرج عليها ... هي موجودة في امبابة
قديم 10-09-2009, 12:58 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

بس يا باشا فى بيجو 405 ده عربيه بتاعت شغل و قطع غيرها رخيصه و ماشاء الله بتعيش جامد و ثبتها على الطريق