العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 10-05-2012, 02:11 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعرف أكثر على حمدين صباحى ........

برافو سلمى صباحى ,,

قديم 12-05-2012, 04:57 AM
الصورة الرمزية SAMOOO
SAMOOO SAMOOO غير متواجد حالياً

SAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond reputeSAMOOO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدقابل مشاهدة المشاركة

احنا عايزين مرشح لا يقصى الاسلام من الحياة ويقول انا محمديا وليس ناصريا او ساداتيا وبعدين بنته اسمها سلمى وبتغنى فى التلفيزيون وطبعا الخلاف فى الرأى لايفسد للود قضية وانا شخصيا سأنتخب محمد مرسى لانى عايز مرشح جرئ واتفرج وقول رايك
أولا احيك على المشاركة
ثانيا ردا على الفيديو شوف دا
http://youtu.be/VZy_sLWHEBI
اما موضوع سلمى بنتة دى حاجة متهمنيش انا المهم بالنسبة لى الشخص الى هنتخبة رجل بمعنى الكلمة شوف فى الفيديو واقف بيقول ايه
وعلى فكرة سلمى مذيعة

http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=84621
قديم 12-05-2012, 02:08 PM
hossamantar hossamantar غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا

hossamantar will become famous soon enough

والله انا ما كنتش فعلا اعرف حمدين صباحي كويس قبل الثورة لانه كان في تعتيم اعلامي على اي حد بيقول لأ وبيرفض يتطاطي
اما من يوم ما سمعته وقريت برنامجه الانتخابي وكمان عرفت انه جاب لبرنامجه الانتخابي خبراء كل واحد في مجاله حسيت ان الراجل دة ماشي في الطريق الصح وانه بيخطط كويس وان شاء الله يكسب وتبقى بلدنا احسن بقا لاحسن الواحد زهق من المتلونين وكدابين الزفة
وعلى فكرة انا مش هاديله صوتي انا كمان اقنعت عيلتي بحالها تديلها صوته وكمان معظم اصحابي اللي فعلا بيعرفوا يفكروا مش اللي ماشيين على طريق اللي نعرفه احسن من اللي ما نعرفوش وفي اي مكان فعلا باقعد باحاول اقنع اي حد معايا انه يديله صوته برغم اني والله ما اعرفوش بس شايف انه فعلا البلد محتاجة وجوده في الفترة دي وبادعي من كل قلبي ربنا يوفقه في الانتخابات ويوفقه ان شاء الله انه يمشي ببلدنا في الطريق الاحسن
انا نفسي بجد اعرف بوستراته موجودة فين عشان احطها على عربيتي وعلى بيتنا عشان فعلا انا مقتنع بيه برغم اني مش بحب الفكر الناصري الا اني حبيت جدا التخطيط اللي راجل دة عامله وحاسس ان وراه خير ان شاء الله
قديم 12-05-2012, 03:32 PM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

مصر دولة مدنية

مانشيت جريدة التحرير اليوم :
فى مناظرة موسى وأبو الفتوح .. فاز حمدين صباحى ..!!

قديم 12-05-2012, 06:10 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

من قبل الثوره وانا بحلم اشوف حمدين صباحى رئيسا للجمهورية ..

وحاليا انا شايف انه فعلا الاصلح والافضل لمصر وشعب مصر ..

نعم .. حمدين صباحى !!

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ