العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 25-01-2011, 02:43 PM
حسن عبدالقادر حسن عبدالقادر غير متواجد حالياً

حسن عبدالقادر will become famous soon enough
اعلان مركز عصام وصفا سيرفيس

السلام عليكم
يا جماعه أنا أول ما قرأت موضوع م - صلاح حكيم مصدقتش بس لولا انى بثق في كلام الراجل دا صدقت لان مفيش اللى قال عليه دا في مصر وخصوصا لحاجه تابعه لعز العرب . المهم أنا رحت بنفسي ليهم امبارح وطبعا اللى قرا مواضيعي قبل كده عارف مشكلتي ايه المهم انا رحت ولاقيت اللى قاله م- صلاح دا صح وبزياده فوق الوصف . يا جماعه الناس دا اتعاملت معايا كأني فرد منهم استقبال ايه ونصايح ايه وخدمه فوق الوصف وحاجه فوق الوصف والاكتر من كده انهم حلولي مشكلتى اللى عجز عنها عز العرب نفسه وامير وجوزيف واوتو ماجد وغيرهم وكل دا من اول زياره .
جزاكم الله خيرا م - عصام وصفا واتمني ان دا يبقي اسلوبكم طول العمر مش فالاول بس لحد ما اسمكم يسمع
ونصيحتى لاي حد عنده مشكله او عايز يعمل صيانته انه يروح للناس دا
مركز عصام صفا سيرفيس
السلام عليكم واسف عالاطاله
قديم 25-01-2011, 03:01 PM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مركز عصام وصفا سيرفيس

السلام عليكم
الحمد لله عشان تصدق .
بص من الاخر انا عرفت ان المركز دة محترم جدا من حاجات بسيطة وممكن محدش ياخد بالة منها
اولاً المسمار الناقص الى يركبوة وحتى متعملش حسابه
ثانياً الصورة دى
دى عربية الحاجة (امى)
شايف الراجل الى بيظبط شنطه العربية
عارف ده مين ( ده صاحب المركز مش فارق معاه اشتغل بأيدى برجلى المهم شغال )
طبعا ً انت شفت الراجل بسم الله ماشاء الله (فهمت قصدى )
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg DSC01156.JPG‏ (43.6 كيلوبايت, المشاهدات 195)

SALAH HAKIM
قديم 25-01-2011, 03:28 PM
corsair
Guest

ياريت كل الناس عندهم ضمير زيهم وهل هما متخصصين بروتون بس
قديم 25-01-2011, 03:32 PM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ياريت كل الناس عندهم ضمير زيهم وهل هما متخصصين بروتون بس
السلام عليكم
للاسف بروتون بس
نتمنى يتم فتح فرع فى الاسكندرية الاول وبعدين يشوفو بقيه الماركات

SALAH HAKIM
قديم 26-01-2011, 01:14 AM
حسن عبدالقادر حسن عبدالقادر غير متواجد حالياً

حسن عبدالقادر will become famous soon enough

جزاك الله خيرا يا استاذ صلاح
بجد انا لما اخدت ورقه المركز من داليا ( عز العرب ) علشان المركز دا اقربلي من انى اروح طريق مصر اسكندريه الصحراوي لاني من مساكن شيراتون . بصراحه كبرت دماغي وقولت كلهم اوحش من بعض طبعا لانى روحت مراكز الخدمه كعب داير .
بجد انا بقول لاي حد عنده بروتون يروح لمركز عصام صفا سيرفيس لسببين
1- ناس ذو خبره ومش هتمشي من عندهم غير ومشكلتك محلوله
2- اسعار بجد مش هتصدقوها ( مش زي التوكيل بفارق كبير )
وربنا يستر وعز العرب ميقفلشي المركز دا لانه هيبقي منافس قوي منهم وهيسحب منهم الشغل لان صاحب المركز سواء م عصام او صفا الاتنين تيكنيكال وبيشتغلوا بأيدهم عكس أ- أمر اللى بيوجه فقط
والشكر للأستاذ صلاح على موضوعه الجميل الالى شجعني انى اروح للناس دول وربنا يكرم واكمل باقي الحاجات اللى محتاج اعملها عندهم يوم الخميس الجاي ان شاء الله