العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 08-05-2010, 11:48 AM
محمود راشد محمود راشد غير متواجد حالياً

محمود راشد is on a distinguished road
افتراضي رد: مشكلة في اللانسر لم يستطع أي حد حلها حتى الآن

طيب ما انا روحت فرع قليون فى شهر 4 ودفعت 100 على الفاضى ومافيش حاجة اتعملت
قديم 17-05-2010, 01:30 PM
محمود راشد محمود راشد غير متواجد حالياً

محمود راشد is on a distinguished road

يا جماعة انا روحت امبارح الساعة 11 والنصف قبل الظهر الى التوكيل علشان اقابل المهندس يونس المحترم - فعلا هو شخص محترم - جلسنا فى السيارة وتحدثت معه عن العيوب التى اشعار بها - وقالى لازم تسيبها يومين على الاكثر وبالفعل تم الذهاب اليه فى اليوم التالى الساعة التاسعة والنصف صباحاً وتحدثت معه فى التليفون وقلت له انا موجود فى المركز فى الشارع قالى انا عشر دقائق وجاى لانى بجرب سيارة - وبالفعل اتى بالسيارة التى كان بيجربها وسلم عليا ودخل المركز ولم اراوه ثانية الى الساعة العاشرة والنصف ( كانى شحات ) فى الشارع وكان معى سواق مع سيارة ثانية مؤجرة لمدة يومين ودافع 250 جم كل ده علشان انا ساكن فى العبور وظروف عملى تجبرنى بوجود سيارة معى - وبالفعل غادرت المركز وفلوسى الى انا دفعتها لايجار السيارة راحت عليا وراضيت السواق كمان - كل ده علشان انا راجل محترم احترامت كلمتى وموعدى - وغادرت المكان الذى يوجد فيه التوكيل وانا بكل غضب ولعنت اليوم الى يوقع واحد فى مشكلة واليوم الى ركبت فيه لانسر .
وعرفت الى عاوز يركب عربية يطمن انه ح يلاقى توكيل محترم يركب هوندا - لى اخ يمتلك هوندا الجديدة فعلا ناس محترمة وما ينفعش عربية تخرج من الصيانة فيها شىء

انا حبيت اشكر المهندس يونس على وقته الى ضايعه معى وعاو اقوله حضرتك مهندس استقبال فانت التوكيل - مقابلة كانت كويسة كان التوكيل كويس - ولو مهندس الاستقبال وحش كان التوكيل وحش

وانا اسف يا جماعة لو كنت تعديت حدودى ولكن اعزرونى -
قديم 17-05-2010, 05:07 PM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

شعار خدمة ما بعد البيع فى مصر " مش خلاص اشتريت البس بقه", انا بقترح يكون اصحاب التوكيلات فى مصر نستوردهم من بره مع العربياتو اصحاب التوكيلات المصريين ياخدو توكيلات الكارو و الحنطور حاجة كدة على قد مستوى سعادتهم