العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > عفشة السيارة

عفشة السيارة عفشة السيارة تشمل أنظمة التعليق و التوجيه و نقل طاقة المحرك للعجلات

قديم 21-01-2009, 05:07 PM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
العربية كانت هتموتنى لاكن ربنا ستر ياريت تدونى رائيكم عنلت كدة لية

النهاردة كنت ماشى بلعربية على الشارع الرئيسى ماشى على التالت ماشى بتاع سرعة 90كم المهم ماشى فى امان الله وواحد قدامى راكب هينداى اكسنت ومرة واحدة فرمل وبس مش جامد انا كنت جى بجرى فانا دوست فرامل لانى كنت هلبس فية لاقيت العربية لفت 180درجة رعبتنى ولله يا جماعة انا مكنتش عارف ادوس على البنزين تانى دة كمان الحمد لله ان كان الطريق فاضى لو كان حد جى ورايا كان موتنى بس انا مش عارف لية لفت هل دة تيل ولا من الماستر ولا دى حاجة من العفشة مع العلم انى مغير الصالة الى تحت بلمقصات بلميزان لسة مكملوش شهر طب دة من اية افيدنى افادكم الله
قديم 21-01-2009, 08:23 PM
M!NA M!NA غير متواجد حالياً

M!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond reputeM!NA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية كانت هتموتنى لاكن ربنا ستر ياريت تدونى رائيكم عنلت كدة لية

أولا ألف حمد الله على سلامتك...

ثانيا... اللي بتشرحه ده يدل على أن واحد من مساتر الفرامل قفش زيادة عن التاني... فخلى العربية تثبت من جمب و الجمب التاني لسة بيلف... و ده اللي خلاها تخمس منك و تلف 180 درجة...

راجع على مساتر الفرامل...

من ظن في نفسه أنه بلا عيب فقد حوى في ذاته سائر العيوب
قديم 21-01-2009, 11:20 PM
hanyfarrag hanyfarrag غير متواجد حالياً

hanyfarrag is on a distinguished road

كمان راجع ضغط الاطارات
ومتمشيش بسرعة
حمد الله على السلامة
قديم 22-01-2009, 12:40 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

مش حتعمل كده غير لو الدركسيون اختل منك
احمد ربنا انها جات سليمه و بلاش سرعات عاليه
و روح راجع علي فرامل العربيه كويس.
هاني باشا فراج اهلا بيك

حـازم خـضـر

قديم 22-01-2009, 12:56 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

راجع علي المساتر

و حمدالله علي السلامة

IBIZA