العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 25-12-2010, 07:02 PM
chiro chiro غير متواجد حالياً

chiro is on a distinguished road
افتراضي حد عمل عملتي دي قبل كده؟

اولا السلام عليكم جميعا انا عضو جديد ودي اول مشاركة ليا في منتداكم الجميل ده
ثانيا انا لسة مستلم من اسبوع للجماعة عندي عربية A113 وانا معايا ماتريكس مانيوال 2008 عاملة معايا حوالي 80000 كم المهم اني من يوم ماستلمت العربية والمدام عندي بتحاول تقنعني اني اغير الماتريكس بعربية تيجو 1600 وانا طبعا بما اني باسمع الكلام فعيني ابتدت تتوجه للتيجو وابتديت اتفرج عليها في المعارض وادور على مشاكلها في المنتديات كلها بصراحة احترت اكتر لأني ماشتكيتش من الماتريكس بس العداد عالي وحان وقت البيع وخايف اني انزل من الماتريكس واندم على اني ركبت عربية انتاج صينى مصري مشترك والعربيات اللي ممكن تتركب تانية اعلى من الماتريكس كلها يا إما غالية عالفاضي زي التيريوس او الكارينز ياإما شكلها صعب ومليانة مشاكل زي الماهيندرا والكومودو
ايه رأي اصحاب الخبرة وهل في حد فعلا عمل عملة زي دي؟
آسف للإطالة ومرة تانية انا مبسوط بوجودي معاكم في المنتدى وانشاء الله لما ارخص العربية A113هابتدي اكتبلكم رأيي فيها ولو في مشاكل طبعا مافيش غيركوا بعد ربنا معايا
والسلام عليكم جميعا
قديم 25-12-2010, 10:01 PM
مندوووووو مندوووووو غير متواجد حالياً

مندوووووو will become famous soon enough
افتراضي رد: حد عمل عملتي دي قبل كده؟

ان شاء الله متندمش والف الف مبروك مقدما
قديم 25-12-2010, 10:30 PM
الصورة الرمزية دحداحي
دحداحي دحداحي غير متواجد حالياً
من انا؟: فاشل
التخصص العملى: طالب
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

دحداحي has a spectacular aura aboutدحداحي has a spectacular aura aboutدحداحي has a spectacular aura about

انا من رأي طلاما العربيه الماتركس شغاله معاك تمام الحمد لله وفل اوي وكمان كوري
ليه بقي تغيرها بالصيني
انا من رأيي بلاش احسن روح الي سياره مضمونه

قديم 26-12-2010, 03:24 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

استخير ربنا.. وإن شاء الله خيرا
قديم 26-12-2010, 03:40 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انت بتعمل الصح انك بتدور على مشاكلها وتقييم توكيلها (التيجو) وكده ولا خاب من استشار وربنا يسهل وحد من اصحاب التيجو يوضحلك بحياديه اخبارها ايه

الكلمات الدليلية
ماتريكس, بيجو