العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-05-2014, 11:47 PM
omda8185 omda8185 غير متواجد حالياً

omda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to behold
افتراضي صيانة ال 80 الف للوجان

يارجاله لوجان 2010 كملت دلوءتي 80 الف وكنت عايز اعمل صيانة التمانين بس مش عارف اعملها عند مين وتكلفتها اد ايه والاهم ايه اللي هيتغير فيها مع العلم ان في صيانة ال 60 غيرت السيور والبوجيهات وفلتر الهوا ..ومغيرتش طلمبه الميه
التيل بيصفر بس مش على طول لما يكون الجو في رطوبه بس مع العلم اني كنت مغيره في التوكيل وعامل لحد الان 25 الف
كنت عايز اكشف عليه وانضف الطنابير وطلمبة البنزين واشيك على كاوتشه الكوبلن. والبوابه بس خايف العب في البوابه تقوم تلعب هي معايا لان سمعت هنا ان موديل 2010 كان في عيب في البوابه وهي معايا لحد الان تمام بس خايف منها..ايه رايكو انضفها ولا لا؟؟
معلش يارجاله اسئلتي كتير بارك الله فيكم
قديم 07-05-2014, 02:02 AM
Dr.zamalkawey Dr.zamalkawey غير متواجد حالياً

Dr.zamalkawey is on a distinguished road
افتراضي رد: صيانة ال 80 الف للوجان

عايز اخد رايك ف حاجه بس ايه رايك ف العربيه ككل وبعدين شفت ال 2014 منها ؟ وتنصحنى بيها ولا الستيب واى احسن؟