العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 02-10-2010, 07:01 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علامة الكورولا اتسرقت الواحد خلاص زهق

لا يا استاذ خالد عاوزينك تحكي حكايه العربيه اللي اتسرقت دي
ما ينفعش تعدي مرور الكرام كده

حـازم خـضـر

قديم 02-10-2010, 07:12 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههه انت زعلان علشان العلامة اتسرقت
ده انا اتسرقت عربيتى كلها نيسان صنى ومش عارف ده حصل ازاى من تحت البيت وجات الحمد لله اليوم بعد 25 يوم غياب عنى
وطبعا بتوع المباحث لطشو منى 7000 جنيه بعد مفاوضات شاقة والا كانو هيكتبو لم يستدل عليها وحلنى بقى على م تشوفها
وقلت كانى اشتريتها بيهم
واجى افتح الموضوع الاقيك بتقول اتسرقت علامة ب150 جنيه وزعلان
طبعا كان لازم اضحك
والحمد لله على كل شىء
حمد لله على سلامة العربية يا خلود

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 02-10-2010, 11:21 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

قدر الله و ما شاء فعل
معلش هي دي مصر و ياما الواحد بيتسرق منه علامات
احسن حاجه لتثبيت العلامات هو لزقها بالنهار و يكون جسم العربيه سخن من الشمس
و بعدين تجيب سشوار و توجهه ناحيه المكان المراد اللزق فيه و ناحيه اللزق في العلامه
ثم تلزقها و بعد كده حتلاقيها عشره علي عشره لو حد حاول يفكها حيكسرها و مش حيعرف يفكها
شكرا جدا على مرورك و أفكارك الرائعة يا حازم باشا
قديم 02-10-2010, 11:27 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههه انت زعلان علشان العلامة اتسرقت
ده انا اتسرقت عربيتى كلها نيسان صنى ومش عارف ده حصل ازاى من تحت البيت وجات الحمد لله اليوم بعد 25 يوم غياب عنى
وطبعا بتوع المباحث لطشو منى 7000 جنيه بعد مفاوضات شاقة والا كانو هيكتبو لم يستدل عليها وحلنى بقى على م تشوفها
وقلت كانى اشتريتها بيهم
واجى افتح الموضوع الاقيك بتقول اتسرقت علامة ب150 جنيه وزعلان
طبعا كان لازم اضحك
والحمد لله على كل شىء
ما هو انا مش جايب العربية من مال حرام عشان مزعلش عليها و 150 دى مش بتيجى بالساهل و انا عارف انها تساوى بالكتير 110 عند أرخص واحد فى مصر مع انه 110 ده كتير عليها علشان الراجل اللى انا سئلت عندوا كان قالى عالتيل الأصلى 375 و لقيته ب 320 فا الواحد ما بقاش عندوا ثقة فى حد
و عموما مبروك على استرجاع العربية
قديم 02-10-2010, 11:50 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

هات إستيكر شبه العلامة وحطه يقضى الغرض عملنا كده في عربية جراند تريوس الإستيكر بجنية واحد هات 150 منه وعنهم عندك كل ميسرق إلزق واحد جديد ههههههههه

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @