العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-10-2011, 02:27 PM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold
افتراضي رد: مقابلة عشرة على عشرة من 5 لـ 10

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR mido مشاهدة المشاركة

بجد كانت مقابلة جميلة وانا سعيد للقاء استاذ حازم شاهين واستاذ سيف و سومو وربنا يكفيه شر ستروينه الجديده وسعيد ايضا للقاء كينج البيرفورمنس نور بيجو وسانتوس وبقولو مبروك على الانترا وعايز ابقى اشوف ال128 بعد التعديل اللى هيعملو نور وسعيد جداا بحديثى مع احمد مصطفى (مهندس المستقبل) و استاذ ال IT (كورسير ) وباقيه الاخوة الذين حضرو وشكر خااااااص لاستاذ حازم على وصفه للمقابلة وعلى انو لحقنا

ياباشا تسلم على ذوقك وان شاء الله نتقابل كتيير و اول لما اعدل ال128 انت هتكون اول واحد يجربها
قبل كورسير ..علشان لو كورسير جربها الاول بالسلامه
قديم 23-10-2011, 02:39 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

فين الصور
قديم 23-10-2011, 04:31 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

والله كان نفسي احضر بس اعمل ايه لاقيتها قعده كلها رجاله لو كانت هبه هتيجي مع استاذ احمد كنت جيت لانها واحشتني اوي وبجد كان نفسي اشوفها
يلا معلش تتعوض المره الجايه

يمكن نعمل قعده كلها بنات والرجاله ميعرفوش يجوا
هههههههههههههه ابقي قابليني لو عرفتي حتي تعملي مقابله تحضريها انتي لوحدك هههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR mido مشاهدة المشاركة

بجد كانت مقابلة جميلة وانا سعيد للقاء استاذ حازم شاهين واستاذ سيف و سومو وربنا يكفيه شر ستروينه الجديده وسعيد ايضا للقاء كينج البيرفورمنس نور بيجو وسانتوس وبقولو مبروك على الانترا وعايز ابقى اشوف ال128 بعد التعديل اللى هيعملو نور وسعيد جداا بحديثى مع احمد مصطفى (مهندس المستقبل) و استاذ ال IT (كورسير ) وباقيه الاخوة الذين حضرو وشكر خااااااص لاستاذ حازم على وصفه للمقابلة وعلى انو لحقنا
نجم الترينينج ميدو باشا انا اللي سعيد جدا بمعرفتك وبجد انتا خلتني خارج من المقابلة ديه بشوية معلومات عن الاتش ار فادتني جدا

قديم 23-10-2011, 04:33 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheSantos128 مشاهدة المشاركة

ياباشا تسلم على ذوقك وان شاء الله نتقابل كتيير و اول لما اعدل ال128 انت هتكون اول واحد يجربها
قبل كورسير ..علشان لو كورسير جربها الاول بالسلامه

هههههههههههههههههههههههه

كدا بردك يا حس ماشي ماشي علي العموم ال 128 من غير بصمتي عليها متحصلش ظياط اللي هيه سيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

فين الصور

يعني سيادتك متجيش وكمان عايز صور تصدق انا لسه النهارده متعرف علي عقيد شكلي هوصيه عليك وهقوله انك بتشيش
قديم 24-10-2011, 02:56 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

والله كان نفسي احضر بس اعمل ايه لاقيتها قعده كلها رجاله لو كانت هبه هتيجي مع استاذ احمد كنت جيت لانها واحشتني اوي وبجد كان نفسي اشوفها
يلا معلش تتعوض المره الجايه

يمكن نعمل قعده كلها بنات والرجاله ميعرفوش يجوا
وانتي كمان يا مرمر نفسي اشوفك من زمان مشوفتكيش
ان شاء الله نتقابل في الخير دايما يا رب امين

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم