العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-10-2011, 07:29 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: دعوة لمقابلة مصر موتورز يوم الجمعة 21 أكتوبر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MIDO-SPICY مشاهدة المشاركة

يا عم بطل اللى انت بتتعاطاه دا علشان هما مش 3 سنين ولا حاجه

المقابله دى كانت فى حدود برضه شهر 9 او 10 بس 2009

يعنى سنتين بس

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

ربنا ما يحرمني منك يا اللي جبتلي الضغط وفرلتي سنة من عمري راحت هدر وبعدين مش ناسي انا الوجبة اللي انتا دبستني فيها ديه وليا عندك واحد كانز مخدتهاش لحد النهارده قلبي ووش رجلي غضبنين عليك انتا وبريجو لحد ما ترجعولي الكانزايه بتاعتي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

تصدق يا كورسير يا أخويا فى المكان ده من تلات سنين أنا كمان أول مرة قابلت أبونورا و سومو و سيف و بوب و أحمد أنور و فادى و لانسر و تيفا و أحمد كار و بايو و بعد كده دكتور بولبولان و صلاح عبد النبى و شريف شاكر و أيمن عبد الرازق و أحمد كامل و كل نجوم مصر موتورز بتوع زمان

بس للأسف مقدرتش أحضر المقابلة إللى إنت كنت حاضر فيها و متشرفتش بمقابلتك إلا بعد كده بسنة تقريبا

الذكريات ديه لازم تتوثق في كتب التاريخ يا عم حازم احنا مش اقل من اللي شال صورة الشاذلي من جنب السادات وزرع صورته مكانه ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheSantos128 مشاهدة المشاركة

ان شاء الله هكون موجود
واهو بالمره اشتغل كورسير شويه

يا سيدي تعالي انتا بس واشتعلني براحتك بس تيجي ومتزوغش زي كل مره وبعدين هيه جت عليك انتا ما مصر كلها بتشتغلني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

اخيرا فى مقابلة
ربنا يسهل واحضر معاكم

ان شاء الله هتيجي ديه مفيهاش كلام ده انتا بالذات لو مجتش يا عم طارق هطلع بفيفي مشوار مخصوص ليك وهحاسبك علي البنزين انتا حر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mostafa veto مشاهدة المشاركة

والله انا فرحان جدا للمقابلة دى و ان شاء الله احضر

و الله انا نفسى اتعرف على الاعضاء الكرام فى المنتدى الجميل ده
واهو اكون استلمت العربية الجديده و اجى بيها
بس فيه باركج و لا الدنيا تتذحم و منلاقيش مكان نركن فيه

يا استاذ مصطفي حضرتك تنورنا والف مليون مبروك علي العربية الجديدة وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ومتقلقش مفيش هناك اكتر من الاماكن الفاضية ولو ملقتش هخليك تركنها فوق عربية اي حد من اللي جايين

المرة دى مفيش بريجو يعنى منتظرينك

كمان علشان تحكيلنا على تجربتك الجديدة

أوعى يكون عندك شغل بالليل اليوم ده

يا عم حازم ده قاعد دلوقتي بينظم لحزب العاطلين بتاع القرموطي يعني هيجي هيجي وهنخليه كمان يعملنا الاوردر من بريجو هههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crime مشاهدة المشاركة

طيب تمام وبالمره اشوف حبايبى اللى ع المنتدى
والميعاد مناسب جدا

ده انتا بالذات منتظرك بفارغ الكانز قصدي الصبر ههههههههههههههههه

يا باشا منتظرينك علي احر من الجمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.genedy مشاهدة المشاركة

بالتوفيق ان شاء الله

متجمعين على خير دايما

والله يا محمد باشا انا كان نفسي ومني عيني كنت تبقي موجود معانا بس ليك عليا لجمعلك الجيش ده كله لما تيجي تنور بلدك واهلك وناسك يا غالي

المقابلة ستكون فى كافيه إسمه

"البيت بيتك"

خلف مساكن الشيراتون بجوار لوردز إن

عندي فرع للكافيه ده ورا الشركة عندي في مكرم عبيد ينفع احضر فيه لحسن المشوار ده بعيد عني اوي واهو بردك كلنا هنبقي في نفس الكافيه ولا انتا شايف ايه يا حازم باشا
قديم 16-10-2011, 07:54 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

عندي فرع للكافيه ده ورا الشركة عندي في مكرم عبيد ينفع احضر فيه لحسن المشوار ده بعيد عني اوي واهو بردك كلنا هنبقي في نفس الكافيه ولا انتا شايف ايه يا حازم باشا
انت اخبار رصيد الاجازات بتاعك اية
كمان اعتقد انك بتخلص شغل على الساعة 5 واليوم طويل بعد كدة
مش عيزين حجج ومنتظرينك
قديم 16-10-2011, 08:46 PM
الصورة الرمزية Mr.Mostafa veto
Mr.Mostafa veto Mr.Mostafa veto غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تكرير البترول و تجهيز البنزين
هواياتي: Computer&cars

Mr.Mostafa veto is a name known to allMr.Mostafa veto is a name known to allMr.Mostafa veto is a name known to allMr.Mostafa veto is a name known to allMr.Mostafa veto is a name known to allMr.Mostafa veto is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

ربنا ما يحرمني منك يا اللي جبتلي الضغط وفرلتي سنة من عمري راحت هدر وبعدين مش ناسي انا الوجبة اللي انتا دبستني فيها ديه وليا عندك واحد كانز مخدتهاش لحد النهارده قلبي ووش رجلي غضبنين عليك انتا وبريجو لحد ما ترجعولي الكانزايه بتاعتي

الذكريات ديه لازم تتوثق في كتب التاريخ يا عم حازم احنا مش اقل من اللي شال صورة الشاذلي من جنب السادات وزرع صورته مكانه ههههههههههههههه

يا سيدي تعالي انتا بس واشتعلني براحتك بس تيجي ومتزوغش زي كل مره وبعدين هيه جت عليك انتا ما مصر كلها بتشتغلني

ان شاء الله هتيجي ديه مفيهاش كلام ده انتا بالذات لو مجتش يا عم طارق هطلع بفيفي مشوار مخصوص ليك وهحاسبك علي البنزين انتا حر

يا استاذ مصطفي حضرتك تنورنا والف مليون مبروك علي العربية الجديدة وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ومتقلقش مفيش هناك اكتر من الاماكن الفاضية ولو ملقتش هخليك تركنها فوق عربية اي حد من اللي جايين

يا عم حازم ده قاعد دلوقتي بينظم لحزب العاطلين بتاع القرموطي يعني هيجي هيجي وهنخليه كمان يعملنا الاوردر من بريجو هههههههههههههههههههه

ده انتا بالذات منتظرك بفارغ الكانز قصدي الصبر ههههههههههههههههه

يا باشا منتظرينك علي احر من الجمر

والله يا محمد باشا انا كان نفسي ومني عيني كنت تبقي موجود معانا بس ليك عليا لجمعلك الجيش ده كله لما تيجي تنور بلدك واهلك وناسك يا غالي

تسلم ياباشا ويسلم ذوقك
والله انا عايز اجى لتلهفى على انى اتعرف على الاسرة الاكثر من رائعة
اسرة المنتدى
و الى اتشرفت وبقيت منها

ان الله
يقيم دولة العدل و ان كانت كافرة
و يهدم دولة الظلم و ان كانت مؤمنة
قديم 16-10-2011, 08:50 PM
corsair
Guest

يا سيف باشا انا خلاص خدت وضعي في الشركة ودلوقتي بيتحايلو عليا علشان اخد اجازة مستديمة ههههههههههههههههههههههههه ههه

متقلقش يا سيف باشا ان شاء الله هاجي علشان والله انتا واحشني ونفسي اشوفك
قديم 16-10-2011, 08:53 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mostafa veto مشاهدة المشاركة

تسلم ياباشا ويسلم ذوقك

والله انا عايز اجى لتلهفى على انى اتعرف على الاسرة الاكثر من رائعة
اسرة المنتدى

و الى اتشرفت وبقيت منها

والله يا استاذ مصطفي الشرف ده لينا احنا وان شاء الله نشوفك علي خير