العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 02-05-2010, 08:21 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغيير اضائة الانوس كامله ( فوانيس + عدادات + شنطه وصالون ) ..منقول من احدى المنتديات

تسلم ايدك يا ابو يوسف .. تقرير هايل
قديم 03-05-2010, 12:34 AM
الصورة الرمزية mahdyez
mahdyez mahdyez غير متواجد حالياً
من انا؟: mahdy
التخصص العملى: -0105208285 - teacher of math
هواياتي: net -go to club

mahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to behold
افتراضي رد: تغيير اضائة الانوس كامله ( فوانيس + عدادات + شنطه وصالون ) ..منقول من احدى المنتديات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

يا باشا دة موضع مفيش كلام يكفية حلاوة
والله برافوووووووو عليك يا باشا بس انا واحد من الناس مبعرفش اعمل حاجة في العربية يعني بمعني تصح انان ممكن افك زي الفل بس مبعرفش ارجع الحاجة زي ما هيا خاصة لوا انا لوحدي أو اول مرة اجرب حاجة زي دي ممكن حضرتك تساعدني
ياباشا انا زيك ما عملتش الموضوع ده قبل كده ومستنى ابويوسف يرد على

صور لمساجد من مختلف البلاد
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=180
توقيع بالفلاش لمن يحب
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=241
قديم 05-05-2010, 10:38 PM
اشرف حجازي اشرف حجازي غير متواجد حالياً

اشرف حجازي will become famous soon enough

ماشاء الله فنان بجد ...اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفي مرضنا ومرضاك وجميع المسلمين
قديم 05-05-2010, 11:24 PM
corsair
Guest

موضوع هايل فعلا ولو لاقيت حاجه للفيرنا متحرمناش منها الله يباركلك وتقبل تحياتي
قديم 26-05-2010, 01:26 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute

انا صاحب الموضوع الاصلى المنقول

اسمى عصام غنايم

وتوقيعى ابو فارس

وليس ابو يوسف

وليا مواضيع تانيه كتير لتعديل الانوس لو حبيتوا تبصوا عليها انا حاطتها على*****************

ودى صورتى وانا شغال فى آخر مشروع فى تعديل وش العربيه

[IMG]..[/IMG]

مستنى رأيكم وردكم

وده رقم موبايلى فى مصر لو حد عنده اى استفسار

عصام غنايم 0106898520