العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 23-05-2011, 11:59 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال بخصوص اسبيرانزا A113

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الشناوى1981 مشاهدة المشاركة

انا مش معاك يا عم باسم فى الكلام دة و العربية عدادها 20000 و صاحبها جاى دوغرى و بيتكلم كلام معقول و ربنا بيقول
{ ولا تَبْخَسُوا النَّاسَ أَشْيَاءهُمْ }
و الحديث الشريف بيقول
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: (رحم الله عبداً سمحاً إذا باع، سمحاً إذا اشترى، سمحاً إذا اقتضى)
بكدة ربنا يبارك للمشترى فعربيتة و يبارك للبايع فى فلوسة
ومين يشهد للعروسه ياابوحميد هههههههههه
وهى المسأله اساسا واقفه على حاجتين اساسيان :
النصيب
العرض والطلب

لا اكتر ولا اقل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 23-05-2011, 12:13 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

انا والله مش متحيز لل 113 علشان عربيتى بس انا عربيتى موديل 2009 و كنت شاريها ب 38000 و كنت شايف ان سعرها كدة روعة و الحمد للة و بعد كدة واحد كلمنى عليها ب 42000 و هى فعلا زى ما انت بتقول عرض و طلب
بس انا شايف ان العربية طالما بحالتها و عدادها صغير كدة و صيانتها فى التوكيل يبقا سعرها كدة مناسب جدا و ربنا يوفق الجميع

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 23-05-2011, 01:16 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

العربية زيرو ب 51 الف
4 سنوات استهلاك السعر لكن خفيف و حالة زيرو
سعر مناسب و لكن ممكن تفاصل في باكو او اتنين مصاريف الترخيص و نقل الملكية
قديم 23-05-2011, 01:24 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

مصاريف التسجيل بالشهر العقارى 1560 جنية

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 23-05-2011, 02:29 PM
د/امة الله د/امة الله غير متواجد حالياً

د/امة الله will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

انا شايف انها رخيصة شوية او يها اى عيب لان انا شوفت موديل 2007 عداد 30000 ب 39000
طب ازاى التانية عداد 20000 يعنى لسه كسر زيرو و بالتمن ده يعنى ده رايى

لا لا لا بفضل الله العربيه مفيهاش عيب دي بتاعة خالة زوجي وهي فصلتها جابتلها مرة 38 ومرة 36 بس هي قالت هتديهالنا ب 35 انا بس عايزة اعرف يعني كده مجاملانا فيها ولا اصلا ده سعرها انما من ناحية العربيه ممتازة ما شاء الله لا قوة الا بالله ممتازة