العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 26-02-2012, 07:17 PM
MessiLoVeR MessiLoVeR غير متواجد حالياً
هواياتي: InterNET

MessiLoVeR is on a distinguished road
افتراضي رد: بفكر اشترى A113 كـ اول سيارة لى .. عندى استفسارات تافهه جدا ولكن مهمة جدا بالنسبالى

momadine @ والله بصراحة مفكرتش فيها بس اعتقد هى غالية اغلى من الاسبرانزا فبالتالى اعتقد اجيب سيدان احسن بقى انا كنت بفكر فيها اهى على قد فلوسى

@واحد من الناس@ @ مهو عيب الصينى خسارة فادحة فى البيع بس على قد لحافك مد رجليك
وبالمناسبة

علي عبد الله صالح
Done ✓

aly zafer @ معرفهاش الامانة الواحد بيقول اسبرانزا لانها اتشهرت فاكيد حسنوا انتاجها اما التانين محدش يعرفهم علشان كده بحس انهم مفيش توكيل محترم مفيش صيانة مفيش حد يفهم فيهم قطع غيار عالية الخ الخ الخ

مانا لو كده كنت فكرت فى بيجو 405 احسن ووقفت بسبب امكانيتها وكبالن وقطع غالية
قديم 26-02-2012, 10:29 PM
MessiLoVeR MessiLoVeR غير متواجد حالياً
هواياتي: InterNET

MessiLoVeR is on a distinguished road
افتراضي رد: بفكر اشترى A113 كـ اول سيارة لى .. عندى استفسارات تافهه جدا ولكن مهمة جدا بالنسبالى

momadine @انا شوفت صور سبارك وسعرها اولا شكلة رائئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ ئئئئئئئئئئئئئئئئئئئع بمعنى الكلمة ولو اللى بتقولة صح يبقى تفوقت اسبرانزا بمراحل

بس لقيت سعرها فية نوعين
واحد ب60
وواحد ب75

ف كونكت كار عملت مقارنة مفيش حاجة مكتوبة

فاية الفرق وهل هى واسعة وانا حجمى مليان شوية وطويل واية مميزاتها وكده لان مفيش اى معلومات عنها

1.2 F/O A/T
75,500ج

---------
1.0 M/T
60,000ج
قديم 27-02-2012, 01:33 AM
momadine momadine غير متواجد حالياً

momadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of light

أنا معايا الأف سى سى ال 69 حصان التانية 1200 سى سى و 82 خصان و مش منتشرة و أغلى

شكل الاتنين مختلف عن بض تماما

انا طولى 175 و منسبانى جدا محتاج تدخل جواها و تشوف تنفعك و لا لأ
قديم 03-03-2012, 05:13 PM
queen queen غير متواجد حالياً

queen has a spectacular aura aboutqueen has a spectacular aura about

على فكرة العربيه معايا 2012 وعملت بيها 1000 كيلو وهى الحمد لله كويسه جدا بالنسبه لسعرها وكمالياتها هايله جدا بس اهم عيب فيها انها بتتأثرجدا بالمطبات والحفر فى الشوارع يعنى بحس بيها بشكل مبالغ فعلا وسمعت ان ده لان العفشه ناشفه والله أعلم وبالنسبه للثبات هى خفيفه وبتجرى جدا على الارض واحيانا بيكون فى عضه فى الفتيس..... لكن غير كده هى ممتازه وعشان كده منتشره كتير.... لكن انا بشوف ان عيبها الاساسى التوكيل ناس نصابين ومعندهمش ريحه الضمير بصراحه. وعموما مفيش عربيه كامله ابدا ولو حضرتك دخلت تشوف مميزات وعيوب الموديلات هتتعب ومش هتلاقى حاجه 100%. عشان كده استخير وربنا يوفقك
قديم 10-03-2012, 08:44 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

هل يوجد منها اصدارين الان 1000 سى سى و 1300 سى سى وما الفرق فى السعر و الامكانيات

عمرو احمد
01003388954