العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 27-11-2011, 05:08 PM
El-masry El-masry غير متواجد حالياً

El-masry will become famous soon enough
افتراضي الفيرنا بعد 140

انا قولت احكي لكم علي اللش شوفته بالعربية النهاردة بعد 140

اولا العربية لحد ال 120 عادية بتجري بصورة طبيعية و تدجميع عادي اول ما العربية تجيب 140 بحس ان ركبها شيطان بتترج بغباء كل حاجة في العربية بتترج والله نفس منظر الغسالة لما بتيجي تعصر
نفس المنظر بالظبط
انا مشيت من 140 لحد 180 190
الدركسيون في ايدي بصراحة مش خفيف كان ماسك نسه بس انا كنت مكلبش فيه بس موضوع الرج دة كان غريب فعلا
لاني كان من حوالي 6 شهور جيبت بيها 160 و ماكنش في الحاجات دي و لما وصلت ل 180 كان بانت بس خفيفة
النهاردة لما جيبتها كانت فعلا تقلق و خلتني اهدي السرعة

ملحوظة انا مش من هواة الجري بس في القل اللي احنا فيه احسن حاجة السرعة عشان محدش يفكر ينط قدام العربية يمكن دة غلط بس بحس ان كدة أأمن

ياريت يا شباب حد يقولي العربية كدة طبيعية ولا فيها حاجة خصصوا انها ماكنتش قبل كدة بنفس الاداء
قديم 27-11-2011, 05:21 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفيرنا بعد 140

لما وصلت ل 180 كان بانت بس خفيفة????? بس ياعم حرام عليك ليه سايق مرسيدس احمد ربنا انك وصلت بالسلامه وماتعملش كده تانى
قديم 27-11-2011, 05:27 PM
corsair
Guest

ده عيب الجنوط المصري يا زعيم اللي نازله في الفيرنا نفس الكلام عندي فيبرايشن بعد ال 130 بس بتخف بعد ال 170 يمكن علشان العربية مبتلمسش الارض في السرعه ديه ههههههههه

بس بجد مهما تعمل مش هتعرف تلغي منها العيب ده

مفيش قدمنا غير التجنيط
قديم 27-11-2011, 07:09 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

: 010104~171::0 10104~171:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ده عيب الجنوط المصري يا زعيم اللي نازله في الفيرنا نفس الكلام عندي فيبرايشن بعد ال 130 بس بتخف بعد ال 170 يمكن علشان العربية مبتلمسش الارض في السرعه ديه ههههههههه

بس بجد مهما تعمل مش هتعرف تلغي منها العيب ده

مفيش قدمنا غير التجنيط
قديم 27-11-2011, 08:42 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

هتسمعوا كلامى ولا هتقولوا دا كلام وخلاص اللى معاة فيرنا يروح التوكيل ويخلية يشحم الفرامل الامامية عايزك لما ترفع العربية وتلف الكوتش تلاقية مية فى ايدك وجرب العربية بعد ما ترصص وقولى الله ينور عليك صدقونى العيب مش الجنوط الفرامل بتبقى ماسكة على الطنابير فبيحصل اهتزاز لما توصل لسرعة كبيرة الاهتزاز ناتج عن الماتور بيخلى العربية ترعش جامد كدة
عموما لو محدش مصدقنى يبقى انا قلت وخلاص ممكن حد يستفاد