العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 08-03-2012, 02:06 PM
ashraf mahmoud ashraf mahmoud غير متواجد حالياً

ashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of light
رأى رايكم ف m11 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا برحب بجميع اعضاء النتدى الكرام واتمنى منهم مساعدتى انا ان شاء الله ناوى اجيب m11 موديل 2012 انا نزلت اتفرجت عليها ف المصرية وبصراحة عجبتنى جدا وخصوصا الزجاج الفامية مديها شكل روعه بس سمعت ان فيها مشاكل ف العفشة بتحتاج تتربط كل فترة فياريت من الاعضاء الكرام اللى جابو الموديل دا يدولونى هل العيوب دى لسه موجودة ولا اتحلت
وانا ف المعرض اتفرجت برضه ع الافيو بس بصراحة الاسبرانزا اجمل بس موضوع العيوب دا مقلقنى جدا والانتشار الرهيب للافيو بيدل انها عربية معمرة

اتمنى مساعدتكم وجزاكم الله خيرا
اسف ع الاطالة
قديم 13-03-2012, 09:25 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رايكم ف m11 2012

لو بتكلم على تربيط العفشة

انا معايا تيجو وبربط العفشة كل 5 ألاف ودى مش مشكلة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 13-03-2012, 12:12 PM
abo-gamal abo-gamal غير متواجد حالياً
هواياتي: من هواة السيارات

abo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to all

الافضل دائما عندما تقوم بشراء سيارة تشوف اى السيارات الاكثر انتشارا ومبيعات فى السوق لانه من الاخر يدل فى النهاية على سعر اعادة بيع ممتاز وتوفر قطع غيار لها
والافضل بالنسبة لك الافيو
قديم 13-03-2012, 12:37 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of

ياباشا انا معايا BYD f3 2012 وبعمل صيانة كل 5000 كيلو والتوكيل لازم يربط العفشة ويراجع عليها ويكشف على الموتور
يعني تربيط العفشة داخل ضمن (( الصيانة الدورية )) لاي عربية في الدنيا وربنا يوفك في اللي فيه الخير
قديم 14-03-2012, 09:01 PM
ashraf mahmoud ashraf mahmoud غير متواجد حالياً

ashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of lightashraf mahmoud is a glorious beacon of light

انا بتكلم على قطع الغيار برضة يعنى اسمع ان قطع غيراها مش موجودة غير ف التوكيل