العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-06-2012, 03:51 PM
الصورة الرمزية Vanditta
Vanditta Vanditta غير متواجد حالياً

Vanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خدعه اللوجان السياره الوهم

عادى ياباشا عيب تقفيل روح التوكيل ويظبطولك الكلام ان شاء الله
بالنسبة للعربية
اللوجان دى بسم الله ماشاء الله مع واحد صاحبى من سنتين عامل بيها 90 الف كيلو ولسة بيقفل بيها عداد حتى الان
قديم 05-06-2012, 04:14 PM
akram87 akram87 غير متواجد حالياً

akram87 has a spectacular aura aboutakram87 has a spectacular aura about

ياجماعه أنا اعتقد اصلا انه حوار والله أعلم ....بصوا أصلا على موضوعاته....يا ريت يورينا صور وش المكنه
قديم 05-06-2012, 04:59 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

يا استاذ akram87 حوار او غيرة مش هي دي المشكلة ولو الاخ العزيز مصطفي عنده فعلا مشكلة يبقي اكيد عايز ليها حل وعشان كده كاتب علي المنتدي مشكلته عشان الناس ترد عليه بالحل

بس ممكن للاسف يكون التعبير خانه في اختيار العنوان لان العنوان مش دلاله علي واحد عنده مشكلة وعايز لها حل او حتي يطمن علي عربيته اللي دافع فيها فلوس

دا عنوان لمجرد انك تقول ان العربية فيها عيب وخلاص - يعني حتي لو فيه حد فينا نفسة بجد يرد عليك بالمساعده - العنوان دا يخلية يتراجع عن انه يكتب كلمتين يطمنك بيهم

عموما احنا فعلا لو امكن محتاجين صوره لوش التكيهات مش عشان نتاكد ان عندك العربية -لا- انا واثق في كلامك بس فعلا عشان نعرف التسريب جاي منين

وعندي لك سؤالين - سواقتك شكلها ايه ؟؟؟ يعني هل كنت بتحرق علي الماتور في بداية ما اشتريت العربية ولا اتبعت نصايحنا بانك متعديش 3000 RPM في اول 1000 كيلو

الزيت اللي حضرتك بتقول عليه دا عبارة عن مجرد بخر زيت ولا تسريب زيت واضح؟؟

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 05-06-2012, 05:58 PM
mostafa.ghobara mostafa.ghobara غير متواجد حالياً

mostafa.ghobara will become famous soon enough

على فكره يا استاذ اكرم الموضوع مش حوار ولا حاجه وشكرا على رد حضرتك وانا على فكره مكتبتش الموضوع ده غير لما رحت التوكيل 5 مراات فى ثلاث شهور لعيوب فى العربيه ولو حضرتك عاوز تتأكد حتلاقى على صفحه رينو على الفيس بوك انا باعت وطالب ميعاد من الصيانه وكاتب رقم شاسيه العربيه ورقم تليفونى وعلى فكره لو رجعت لموضوعاتى زى مانت قلت حتلاقينى بشكر فى العربيه لانى كنت لسه جايبها فى الاول بس بعد كده ابتدت تظهر مشاكل كتيره ابسطها كان مشكله فى دهان العربيه وكان ردهم فى التوكيل ان العربيه دى مش هاى كوليتى بس عربيه شغل واستمتع بعربيتك وبالنسبه لموضوع اناى حرقت بالعربيه فى البدايه فى على كلامعم فى التوكيل ان العربيه مش محتاجه تليين لانها متلينه وعلى فرض انى حرقت عليها فهل معنى ذلك ان مسمار غطا التيكهات يفك ؟؟؟؟؟؟؟؟
وعلى فكره انا مبحبش حد يقعد يدافع عن العربيه على طول الخط انا عارف ان العربيات كلها فيها عيوب بس توصل للدرجه دى ده كتير وبطلب منك مره تانيه تراجع صفحه رينو على الفيس وحتلاقى البوست بتاعى باسم mostafa said ghobara ورجاء بلاش اتهام لحد قبل متتأكد الاول لان بعض الظن اثم وشكرا ملحوظه على فكره من امثله على العيوب العربيه اللى معايا اوتماتيك وبانت فيها النتشه فى الفتيس وكان رد التوكيل هو الجير بوكس بتاع العربيات دى كده
قديم 06-06-2012, 01:20 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

اللوجان عربية على أد فلوسها

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم