العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 10-12-2012, 11:02 AM
dr_ahmed shawky dr_ahmed shawky غير متواجد حالياً

dr_ahmed shawky is on a distinguished road
افتراضي رد: حاجز رينو مانيوال فول اوبشن من معرض السبع

اصبر انا كنت حاجز من السبع سانديرو مانيول وكان معاد الاستلام 20/11 زيك كده واتاكدت منهم ان المعاد مش قبل نهايه شهر واحد فاخدت الاتوماتك بس لو المعاد الى اتفقتوا عليه عدى ممكن تاخد فلوسك كلها
قديم 10-12-2012, 01:11 PM
Ahmed ELmonshed Ahmed ELmonshed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: External Auditor
هواياتي: Super Cars

Ahmed ELmonshed will become famous soon enough

أنا شايف إن لو الوقت عدى وهو مش عنده العربية بمنتهى الهدوء تفهمه الكلام ده وتاخد فلوسك من غير خصم أو كلام نصب ,
وأنا رأيي لو معاك تكمل وتجيب اوتوماتيك يكون احسن عشان فرق كبير في الماتورواوتوماتيك كمان
أنا جبت عربية من السبع برده اللي بعد ميدان السبع عمارة سنة 2009 وكان المفروض أستنى 6 شهر أو ادفع 4000 جنيه واستلم فورا فـدفعت ساعتها 67000 على الهاف اوبشن
ألف مبروك مقدما
قديم 10-12-2012, 01:44 PM
Eng/Ahmed Eng/Ahmed غير متواجد حالياً

Eng/Ahmed is on a distinguished road

بصراحة أنا رأى لو فى أمكانية تغير وتجيب أتوماتيك يكون أفضل والفرق مش كتير لو كان الأتوماتيك متوفر خلال هذا الشهر وربنا يوفق ويسهل الأمور بإذن الله .
قديم 10-12-2012, 06:44 PM
mhh_hamed mhh_hamed غير متواجد حالياً

mhh_hamed will become famous soon enough

والله يا جماعة انا متشكر على كل مشاركاتكم وارائكم بس موضوع الاوتوماتيك ده انا مفكرتش فيه الصراحة لانى لسه متعلم السواقة وبعدين الفلوس اللى معايا بالظبط على تمن المانيوال والترخيص ورحم الله امرئ عرف قدر نفسه انا ان شاء الله هستنى لاخر الشهر زى ما قالولى وبعدين لو برضه ما استلمتش ان شاء الله هابقى اسحب الفلوس ولو حتى هاعمل معاهم مشكلة وربنا ييسر الامور ان شاء الله
قديم 11-12-2012, 12:59 AM
abusamr41 abusamr41 غير متواجد حالياً

abusamr41 will become famous soon enough

انا لسه متصل بالتوكيل النهارده العربيات المانيوال الفول اوبشن لسه موصلتش لسه هتيجى على اول السنه الجديده باذن الله وربنا يصبرنا ويقوينا