العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 03-03-2012, 03:17 AM
mohammed admy mohammed admy غير متواجد حالياً

mohammed admy is on a distinguished road
افتراضي ياجماعه ياريت تفيدونى عربيتى سوبر اكشن ولا لااا :(:(

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا اشتريت عربيه لانسر بومه موديل 2008 خليجى كويتى
العربيه صاحبها بيقول انها سوبر اكشن
بس انا مستغرب العربيه فيها كل الكماليات وخليجى فعلا لانى لقيت مكتوب عليها بالعربى لما فتحت الكبوت
بس مفهاش عتب والفرش مش جلد ولما سألته قالى انه شاريها سوبر اكشن والخليجى مش زى المصرى فى موضوع الفرش داااا وانه متأكد انها سوبر اكشن بجد انا احتارت ومش عارف اعرفها ازاى ولو وديتها لتوكيل ممكن يقولى ولا ايه النظام ياريت ياشباب تفيدونى لان الموضوع تعبنى وشكرا لتعاونكم
قديم 03-03-2012, 03:28 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياجماعه ياريت تفيدونى عربيتى سوبر اكشن ولا لااا :(:(

مفيش لانسر بومه سوبر اكشن بلا اعتاب او فرش جلد حتي الخليجي
قديم 03-03-2012, 03:44 AM
mohammed admy mohammed admy غير متواجد حالياً

mohammed admy is on a distinguished road

نهار ابيييييض متأكد ياباشا لحسن انا خدتها بسعر السوبر اكشن وكده انا هروح لصاحب العربيه وهرجعهاله فعاوز يبقى الكلام اكيد علشان ابقى متكلم بثقه الراجل متاكد جدااااااا بطريقه فظيعه وهو صاحبى اصلا فلو كلامك صح يبقى هو اتخدع فيها من الاساس طيب اكشف عليها فى التوكيل هيعرفو ولا هيبصو برضو للفرش الجلد يعنى فلوس على الفاضى ؟؟
قديم 03-03-2012, 05:59 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

لا طبعا التوكيل بيعرف او اي موزع لانسر معتمد يعرف العربيه سوبر اكشن ولا لا بس اتاكد الاول وبعد كده ابقي كلم صاحبها اللي خدها منه عشان متظلمش حد ومتخدش كلامك الا من جهه موثوق فيها والله الموفق
قديم 03-03-2012, 07:53 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

السوبر اكشن يا باشا لازم يكون يكون فيها الاعتاب والاسبويلر شىء اساسى سواء خليجى او غيرة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024