العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 04-05-2011, 10:49 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز رايكم اجيب عربيه فيرنا ولا بريليانس fsv

انا برشحلك البرليانس عربيه جميله جدا جدا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 04-05-2011, 10:54 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

الفيرنا افضل لعدة اسباب

اقوى محرك فى فئتها

قطع غيار منتشرة جدا جدا ورخيصة لابعد حد

سهلة الصيانة وغير معقدة

سعر اعادة البيع جيد جدا
قديم 14-05-2011, 03:31 AM
carlito carlito غير متواجد حالياً

carlito is on a distinguished road

السلام عليكم
انا من راي ارضاءا لفلوسك اللي انتي طالع عينك فيها دوس علي نفسك شوةيه وخش فئة التمانين الف يعني الكيا ريو مانيوال ب 83 الف والنيسان صني مانيوال كامله ب 84 الف اكيد مش هتلاقي المشاكل المزمنه اللي الناس بتصرخ منها في الانوس والفيرنا دي نصيحه لوجه الله وشكرا
قديم 15-05-2011, 03:54 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة carlito مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا من راي ارضاءا لفلوسك اللي انتي طالع عينك فيها دوس علي نفسك شوةيه وخش فئة التمانين الف يعني الكيا ريو مانيوال ب 83 الف والنيسان صني مانيوال كامله ب 84 الف اكيد مش هتلاقي المشاكل المزمنه اللي الناس بتصرخ منها في الانوس والفيرنا دي نصيحه لوجه الله وشكرا
بصراحة راى تمام اوووى و خصوصا النيسان عربية محترمة بجد عيبها التوكيل الفيرنا غالية شوية لكن قطع غيارها رخيصة غير ان النيسان حجم عن الفيرنا راى انك تعاين الاتنين على الطبيعة بس على فكرة البريليانس عربية محترمة برضة شوف الى يريحك و احتياجاتك فى الكماليات

عمرو احمد
01003388954
قديم 20-05-2011, 04:31 PM
الصورة الرمزية هاني السويدي
هاني السويدي هاني السويدي غير متواجد حالياً
هواياتي: سباق السيارات

هاني السويدي has a spectacular aura aboutهاني السويدي has a spectacular aura about

بصراحه انا معايا فيرنا جميله وقطع غيارها كويسه واي حد يشتغل فيها ولكن البريليانس اكبر واشيك وثابته على الطريق وصاجها افضل من الفيرنا بس لو ان هتتعامل مع التوكيل فقط تبقى عربيه هايله .. انا اويا معا بريليانس ومشتاكاش منها الا ان الكاسيت فصل وراح التوكيل وصلحوه بس.