العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 14-04-2011, 12:09 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: لو كنت صاحب FSV من فضلك ادخل ضروري

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة powerofdream مشاهدة المشاركة

سعر كام دلوقتي؟
gl 80
gls 85

شوفت الخيبة

سبحان الله وبحمده ...سبحان الله العظيم
شارك معانا في حملة مقاطعة وكلاء السيارات حتى هبوط الاسعار
http://www.facebook.com/#%21/home.ph...684068070&ap=1
قديم 14-04-2011, 12:29 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amaboubakr مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه

للدرجة دي اللانوس في الضياع
بس عارف والله انا كانت معايا لانوس 2000 وكنت بسافر بيها 1200 كيلو شهريا رايح جاي وعمرها ماشتكت لغاية مابعتها وجيبت اللانسر2008 اوتو، ومش هاتصدقني لو قولتلك اني ماستريحتش في اللانسر خااااااااااالص
انا بتكلم عن اللانوس الجديد شيفرولية - معفنة و اسف للفظ بس فعلا معفنه من جوة و برة
اللانوس القديم نفس الشكل بس خامات كانت افضل نسبيا
بس معلش - تقارن لانوس بلانسر ازاي؟؟؟؟؟
انا جوز اختي عنده لانوس 2008 و احنا عندنا لانسر 1300 2006
و اللانسر اداء و نعومة و جودة و قلة اعطال و راحة و هدوء و خامات تتفوق على اللانوس عشر مرات على الاقل
دا غير ان الكنبة الخلفية بتاخد 4 مش 3 مستريح
انما اللانوس بقعد مع ولاد اختي طفلين يادوب بتبقى الكنبة مليانة
قديم 23-04-2011, 06:40 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

ولهى يا جماعة من كلامكم عن اللانوس و لا اللانسر انتم صعبتم عليا و صعبت عليا نفسى من الفلوس الضايعة الى بندفعها فىالعربيات الغريبة دى لوالجمارك قلت فى عربيات هاتختفى فى مصر لاننا بنقنع نفسنا بالاونطة انها عربيات رائعة جميعالسيارات البريليانس مثلا عربيات منخفضة السعر فى الخارج لكن هنا هية المتاحة طيب انا عاوز بس واحد يركب كرولا مثلا ولا اكورت و يرجع يركب تانى اى نوع من ابو 70000 هايكرة نفسة اسف بس انا طقيت من نفسى

عمرو احمد
01003388954
قديم 26-04-2011, 09:45 PM
الصورة الرمزية dr.mo7amed adel
dr.mo7amed adel dr.mo7amed adel غير متواجد حالياً

dr.mo7amed adel is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaak13 مشاهدة المشاركة

تانا عندي fsv gls هي بقالها سنه معايا و ماشاء الله معملتش معايا اي مشكله ,لكن يعتبر قطع غيرها لسه مش منتشره بس .لكن مشفتش منها غير كل خير لحد دلوقتي وهي فعلا عربيه بعيد خالص عن انها تبقي صيني واي استفسار انا معاكو
بجد انا عيز اشتري العربيه دي وكل مسال حد يقولي عربيه صيني وقطع غيرها مش متوفره لكن بجد انا معجب بيها وياريت اي حد ركب العربيه دي او frv يقول رايه بصراحه لاني نفسي اشتري واحده منهم
قديم 20-05-2011, 09:03 PM
نوجا28 نوجا28 غير متواجد حالياً
من انا؟: مبحبش الحشريين
التخصص العملى: محامية حرة
هواياتي: القراءة

نوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura about

انا سة حالا طالبة الاحمدى موتور قالى احجزى وابقى كلمينا على اخر شهر 6 والعربية مش موجودة فى مصر كلها مش عارفة لما هى مش موجودة الناس بتقول رايها فى ايه اصلا