العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 11-10-2011, 05:32 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا كرهت جاك بسبب توكيلها ,, اللي عنده شكوى منهم يا ريت يكتبها هنا

كل العيوب دى هتلاقيها فى معظم السيارات الأقل من 150 الف بس المشكلة فى التوكيل حسبى الله ونعم الوكيل واشكرك على صراحتك وربنا يجازيك خير

geologist the best
قديم 11-10-2011, 06:06 PM
ahm2020 ahm2020 غير متواجد حالياً

ahm2020 has a spectacular aura aboutahm2020 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

كل العيوب دى هتلاقيها فى معظم السيارات الأقل من 150 الف بس المشكلة فى التوكيل حسبى الله ونعم الوكيل واشكرك على صراحتك وربنا يجازيك خير
والله هي العيوب مش مؤثرة بالمرة وأنا فعلاً بحب العربية جداً بس التوكيل خلاني وصلت لمرحلة الخوف على مستقبل العربية وبصراحة واجب عليا مخبيش حاجة عن أي شخص بيفكر يشتريها مع إن ده مش من مصلحة مالكي السيارة بس لو راجعت الموضوعات اللي كتبتها قبل كده هتلاقي في موضوع اسمه جاك بلا تردد كنت شاري العربية و أنا متحمس ليها جداً لكن بعد كده اكتشفت ان الموضوع مش مجرد عربية كويسة و بس الموضوع أكبر من كده وأنا مش عاوز حد يشتري العربية ويدعي عليا و يقول أنا اللي شجعته يشتريها أو يقول أنا اللي دبسته مع التوكيل ده,

يعني مثلاً لو التوكيل كويس كان يشارك معانا في المنتدى و يناقش مشاكلنا و احنا عددنا مش كبير

واحنا كلنا عارفين انهم بيقروا موضوعاتنا و يمكن بيشاركوا معانا كمان

و ربنا يكرمنا يا رب و يتصلح حالهم
قديم 14-10-2011, 08:23 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light

السلام عليكم
الاخوة الافاضل اخباركم ايه جميعا
أ/ أحمد ياريت ماتسكتش على حقك وشوف الطريقة المناسبة لاخذ اجراء مناسب
السيارة محترمة جدا والعيوب دي بسيطة وممكن تحصل مع اي واحد ولا تقلل من شأن العربية أبدا
تقبلوا تحياتي جميعا

سبحان الله وبحمده ...سبحان الله العظيم
شارك معانا في حملة مقاطعة وكلاء السيارات حتى هبوط الاسعار
http://www.facebook.com/#%21/home.ph...684068070&ap=1
قديم 15-10-2011, 05:54 PM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold

افشل سيارة صينى على الاطلاق من حيث السعر المبالغ فية والانتشار والتوكيل السىء وسعر اعادة البيع المنخفض وقطع الغيار الغير متوفرة وغالية

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.
قديم 15-10-2011, 05:56 PM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly zafer مشاهدة المشاركة

افشل سيارة صينى على الاطلاق من حيث السعر المبالغ فية والانتشار والتوكيل السىء وسعر اعادة البيع المنخفض وقطع الغيار الغير متوفرة وغالية
على فكرة انا مقتنع بسيارات صينى اخرى

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.