العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-12-2012, 02:56 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزين مقابله فى نصف السنه فى الاسكندريه

إزيك يا حمدى عامل ايه يارب تكون كويس كده انت والزلموكة بتاعتك,

Komy
قديم 29-12-2012, 03:04 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

السلام عليكم
المنياويه ليهم مكان
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 29-12-2012, 04:17 PM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

الشرف لينا اخي الكريم وان شاء الله تبقي معرفه خير
وعلي العموم الداون تاون علم من اعلام الاسكندريه وهو مقابل لكارفور انا اقدر اشرحلك الطريق من الزراعي لاكن الصحراوي ماجربتش قبل كده
ان شاء الله اي حد من اهل الاسكندريه يعملنا وصفه حلوه للطريق من الصحراوي
واللة لو مقابل لكارفور يبقى كويس جدا لان كارفور على اخر الصحراوى بعد الكوبرى الكبير اللى مرسوم علية بالفرعونى وانا جاى من القاهرة . وادخل شمال وبيكون على شمالى كارفور يبقى الداون تاون دة مجموعة المحلات ومعارض السيارات اللى امام كار فور مش كدة ؟
هل دوار جحا دة امام كار فور المقصود دة ؟؟
وشكرا
قديم 29-12-2012, 04:24 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل احمد السيد مشاهدة المشاركة

واللة لو مقابل لكارفور يبقى كويس جدا لان كارفور على اخر الصحراوى بعد الكوبرى الكبير اللى مرسوم علية بالفرعونى وانا جاى من القاهرة . وادخل شمال وبيكون على شمالى كارفور يبقى الداون تاون دة مجموعة المحلات ومعارض السيارات اللى امام كار فور مش كدة ؟
صح
هل دوار جحا دة امام كار فور المقصود دة ؟؟
ايووووووووووون
وشكرا
الله يفتح عليك ما انت زي الفل اهه كده وصلت بالسلامه يا كبير

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 29-12-2012, 04:43 PM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of

اللة يسلمك المشوار تعبنى اوى هاهاهاها
اصل انا من عشاق المعمورة وشغلى لة عمارتين فى المعمورة لتصييف الموظفين وانا كل سنة بكون فى المعمورة بس لما بكون سايق العربية ومعايا الولاد بكون مركز على الطريق اوى ومش بشوف اى حاجة تانية لكن يوم الخميس الى فات كنت فى سيدى بشر شارع محمد نجيب مع ابن اختى وبعربيتة فكنت بتفرج على الطريق وسايبة يسوق فشوفت كارفور والمحلات اللى امامة
عموما ان شاء اللة بأذن اللة هكون معاكم بس عاوز اعرف فى اى يوم 25/1 ولا 1/2 وفى اى ساعة المقابلة علشان اعمل حسابى فى الاجازة واكون مستريح اوى علشان بعد ما تخلص المقابلة هرجع القاهرة
وعموما انا متشوق جدا للحدث دة
فية سؤال هل فية ترتيبات خاصة بى أعملها قبل الحضور ؟؟ وكمان هتعرفونى ازاى او انا هعرفكم ازاى او اى شئ اخر
معلش على اسئلتى الكتير
وتحياتى لكم جميعا