العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 22-01-2013, 02:19 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أسعار قطع غيار الجاك B15 من التوكيل

سعر الأكصدم الامامى 350 جنيه ....واحد زميل لنا إشتراه من اسبوع من التوكيل بهذا المبلغ .............مع تحياتى

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 18-02-2013, 09:17 PM
mr/ahmed mr/ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد لطفى
التخصص العملى: تدريس القانون
هواياتي: السيارات

mr/ahmed has a spectacular aura aboutmr/ahmed has a spectacular aura aboutmr/ahmed has a spectacular aura about

اهلا يا دكتور كمال انا بأكد لحضرتك ان الاسعار دى فى مها مش صح بالعكس الاسعار ازيد فى حاجات ازيد بـ50 جنية وفى حاجات ازيد بـ 100 بس انا اسف مش كل حاجة فى التوكيل اينعم هى حاجة تافهة بس مش موجودة وهى العلامة بتعات جاك اللى موجودة فى الجنط وقع من عندى وذهبت للتوكيل قالى مش بتيجى اصلا شوفت بقى
قديم 19-02-2013, 01:16 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr/ahmed مشاهدة المشاركة

اهلا يا دكتور كمال انا بأكد لحضرتك ان الاسعار دى فى مها مش صح بالعكس الاسعار ازيد فى حاجات ازيد بـ50 جنية وفى حاجات ازيد بـ 100 بس انا اسف مش كل حاجة فى التوكيل اينعم هى حاجة تافهة بس مش موجودة وهى العلامة بتعات جاك اللى موجودة فى الجنط وقع من عندى وذهبت للتوكيل قالى مش بتيجى اصلا شوفت بقى
العلامه إللى على الجنت وقعت عندى بردك ولقتها وفى واحده ناقصه عندى ودى صعب تلقيها ......... المهم الحاجات الكبيره موجوده ...

قطع الغيار بتتساوى فى الاسعار مع الانسر والالنترا وممكن تزيد وتقل

الحاجه الغريبه ان واحد زميلى جاب اكصدم امامى لل b15 ب 350 جنيه وركب مساعدين لانسر بومه ....

المهم عربيتك عامله إيه معاك بعد الفتره دى كلها ؟؟؟؟؟

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 20-02-2013, 04:24 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdelmouty gaza مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اخباركم ايه يا جماعه انا حجزت سياره جى خمسه 2012
طبعا انا من غزه والسيارات الصينيه تجميع مصري ملت البلد وانا بدي نصيحة اهل الخبره
وفي النهايه كل الشكر والتقدير لكل من يساهم بمعلومه
الف مبروك يا باشا . بس على فكره العربيه دى مش تجميع مصرى العربيه بتنزل من بلادها كامله . وعلى فكره انا شفت العربيه من 3 أيام وانا فى مركز الخدمه وكانت دفعه جديده لسه واصله المركز استعدادا لتوزيعها . العربيه مش فارقه اى شيئ عن اللى معانا غير انه تم حذف بعض الأوبشنات منها زى التكيف الخلفى للسياره ومصدر الكهرباء الخلفى والحساسات الخلفيه والجنوط وشوية أوبشنات مالهاش لازمه . بس ياترى العربيه نظامها ايه عندكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تحياتى ليك وألف مبروك عليك وربنا يكفيكم شر الطريق والعين .

Saif El Deen
قديم 10-04-2013, 10:55 PM
Osama Alexander Osama Alexander غير متواجد حالياً

Osama Alexander is on a distinguished road

شكرا الأستاذ سيف الدين سعيد وشكر خاص الى الدكتور كمال انا اشتريت العربية جاك جى 5 من شهر 12 الى فات وهى ممتازة فى الأداء رغم الطرق السيئة التى فى مصر بس الى غيظنى ان لمبة الصالون مش موجودة وهى مهمة لى اوى علشان أنا بخلص شغلى مسأءا والمنطقة التى انا فيها ليس بها انوار نهائى بفتح العربية مش شايف حاجة خالص رحت سألت الوكيل علشان اركب لمبة صالون ورد كالعادة لا يوجد ومصباح الشابورة ايضا لايوجد واستنى ...
على العموم هى سيارة ممتازة وجميلة . وأشكر الجميع فى المنتدى.