العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 01-08-2010, 05:51 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future
افتراضي ادخل واستمتع باللعب والفن والهندسة

شويه فيديوهات بقي في الجووووووووووووووووون

1-

-------------------------------------------------------------------------------------------------
2- دريفتات علي مزاجك

------------------------------------------------------------------------------------------------
3-

------------------------------------------------------------------------------------------------
4- عرض للوحش الكاسر cbr 1000 rr 2008

----------------------------------------------------------------------------------------------
5- دلع دلع دلع

--------------------------------------------------------------------------------------------
6- 600 مع التلج

-------------------------------------------------------------------------------------------
هااااا لسه بردوا مش عايزين تركبوا موتوسيكلات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قديم 01-08-2010, 06:03 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: ادخل واستمتع باللعب والفن والهندسة

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

والله بجد انتا يا جاك هتخلي الواحد يرجع يفكر في الموضوع ده تاني قبل ما اجيب العربية كنت هموت واجيب ريس بس والدي قالي لو ببلاش مش هتجيبه من المناظر اللي بنشوفها كل يوم علي الكوبري اللي اودامنا كل شوية تلاقي صوت متوسيكل بيزحف بصاحبه في نازلة الكوبري لما عقدوا الواحد من روكبها
قديم 01-08-2010, 06:41 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

والله بجد انتا يا جاك هتخلي الواحد يرجع يفكر في الموضوع ده تاني قبل ما اجيب العربية كنت هموت واجيب ريس بس والدي قالي لو ببلاش مش هتجيبه من المناظر اللي بنشوفها كل يوم علي الكوبري اللي اودامنا كل شوية تلاقي صوت متوسيكل بيزحف بصاحبه في نازلة الكوبري لما عقدوا الواحد من روكبها
ههههههههههههههههههههههه ياعم خده حسسه انك متعلق بيه اوي وانا هعملك موضوع دلوقتي ازاي تقنع الحاج وفهمه انك هتلبس سيفتي وكده وانتا ولا هتعمل كده ولا بتاع بس حسسه بكده بس هي بيني وبينك حقه يخاااااف عليك الوقعه مفيهاش معلش ياصاحبي اسال مجرب

قديم 01-08-2010, 08:26 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

شويه فيديوهات بقي في الجووووووووووووووووون

1-
هااااا لسه بردوا مش عايزين تركبوا موتوسيكلات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بصراحة مش عايز انا بشوف شوية حوادث موتسيكلات تشيب
مشكور على الفديوهات

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 02-08-2010, 06:46 PM
الصورة الرمزية omarken
omarken omarken غير متواجد حالياً
من انا؟: عمر
هواياتي: كل حاجه

omarken is a glorious beacon of lightomarken is a glorious beacon of lightomarken is a glorious beacon of lightomarken is a glorious beacon of lightomarken is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

بصراحة مش عايز انا بشوف شوية حوادث موتسيكلات تشيب
مشكور على الفديوهات
يباشا انا عملت حادثة جامده جدااااااااااااااا
وزحفت بالبايك اكتر من 20 متر زى نا بتشوف كده فى السباقات وانا والبايك نزلنا تحت العربيات وبعد ماقومت اتصلت بالعضو جاك وجالى مكان الحادثة وجالى لاقانى متدشمل
وأول ما فوقت شويه كده روحت بالبايك سااااااااااااااايق حوالى 100 كيلو وعادى جدااااااااااا
ده ادمان يباشاااااااااااا ادماااااااااااااااااااااا اااااااااان