العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 14-03-2011, 06:42 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كورولا ........ الشكل الجديد .......... 2012

ايه الوحاشه دي العربيه دي تحت شعار (تويوتا بتودع العالم )
طبعا مع احترامي لصاحب الموضوع
قديم 15-03-2011, 02:42 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

يا جماعة لولا أختلاف الأذواق لبارت السلع......وأنا عن نفسى مش حاسس فيها بأبداع الصانع اليابانى
قديم 16-03-2011, 04:07 PM
Mr V.I.P Mr V.I.P غير متواجد حالياً

Mr V.I.P will become famous soon enoughMr V.I.P will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

والله يا جماعه انا مش عارف بتقولوا ليه كده على العربيه . على فكره الموديل ده من افضل الموديلات الى اتعملت لحد دلوقتى من الكورولا .كفايه انها واخده شكل الكروز الجميله بتكنولوجيا اليابان
ده رأيى بالظبط ياباشا
قديم 16-03-2011, 04:39 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

الياباينين عندهم إبداع أكثر من كده .... مش عارف إيه ده ..... ده الكيا الأوبتيما الهابيرد أحلي منها بمراحل

قديم 16-03-2011, 04:41 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

انا مش عارف اقول ايه الصراحة عشان انا اتصدمت من تصميم العربية لأول مرة فى حياتى بس ممكن يا أستاذ خالد تجيبلنا المصدر عشان انا عارف ان تويتا مفروض بتنزل شكل جديد للكورولا كل 3 سنين يعنى الشكل الجديد مفروض ينزل موديل 2014 بما ان الموديل الجديد نزل فى 2011 .... و كمان انا عملت بحث فى كل المواقع و كتبت كورولا 2012 و صور الموديل بتاع 2011 هى اللى ظهرتلى فا عشان كده انا برجح انوا لو الصور ديه من مصدر مش موثوق فيه تبقى معمولة بالفوتوشوب كالصورة التالية

مع العلم ال صورة الأولة ديه الموديل الرسمى بتاع 2011 و الصورة الثانية ديه فوتوشوب بس مش انا اللى عاملها و الصورة الثالثة انا عامل فيها لون مش بينزل و عملوا بالفوتوشوب
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 2010-2011-toyota-corolla-minorchange-europe-7.jpg‏ (33.4 كيلوبايت, المشاهدات 11)
نوع الملف: jpg COROLLA2012bloog.jpg‏ (27.3 كيلوبايت, المشاهدات 27)
نوع الملف: jpg 75e7a4125bc570c1a7a9e8691.jpg‏ (48.8 كيلوبايت, المشاهدات 8)