العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 24-05-2011, 03:38 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: حد يقولى اعمل ايهههههههههههههههههههه

فعلا العربيات اللى تشتريها وتكون عاوز تسافر بيها يفضل تبقى 131 او 125

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
قديم 24-05-2011, 07:13 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

بص بقى يا باشا انا مش هرشح اى عربية من دول لان ب15000نقدر تجيب ستروين ax موديل 95 فيها تكيف و سنتر و باور 1400 سىسى زجاج كهرباء امامى و ال1200 سىسى بيكون سنتر و تكيف بس و سعرها اقل كمان عربية فخمة جدا تتمتع بفخامة الفرنسية و قطع غيارها متوفرة و لو عاوز عربية فى حدود 18 الف عند جيلى فروته هاتشباك موديل 2005 فيها 4زجاج كهرباء و 2 مرايات كهرباء و جنوط اسبور و كاسيت cd اسعار قطع غيارها رخيصة جداااا و دى اول عربية صينى تنزل مصر معنى كده انها من انظف العربيات الصينى هى صينى بس حلوه الناس متعقده من الصينى بس صدقنى دى نوع حلو و فى الاخر القرار قرارك
قديم 24-05-2011, 07:50 PM
ابو حسين ابو حسين غير متواجد حالياً

ابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اللي هتستحمل معاك المشاوير ديه هيه ال 127 وياريت لو تعرف تزود شوية وتجيب ريجاتا او 131 يبقي افضل

وال 127 حلوة في البداية انك تتعلم عليها اهم حاجه حالتها وخلي بالك كويس وانتا بتشتريها علشان النصب دلوقتي بقا علني

اهم حاجه تقارن رقم الماتور والشاسيه بتاع العربية برخصتها

ومتكونش رشه دواخل

وتبص كويس لتكون في بارومه سارحه فيها وربنا يسترها عليك وعلينا
: THUMBS~220:
قديم 24-05-2011, 08:50 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute

العربية 131 كويسة ووسعة ولو حالتها كويسة تبقى هى اللى تنفعك. العربية ممكن تسافر بيها ومش يحصل حاجة لو ماشى بالراحة ومش تشد على الماتور وتاخذ مطبات بسرعة.. يعنى أخرك 80 لو مستعجل.
قديم 24-05-2011, 09:05 PM
ahmed-12222 ahmed-12222 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مهندس كهربا

ahmed-12222 will become famous soon enough

بصراحه انا مش عارف اشكركم لان الشكر قليل عليكم انا فعلا فكرت كتير فى العربيات دى وفعلا لقيت ال 125 افضل حاجه بس المشكله انا مش عايز اجيب عربيه اكبر منى انا مواليد 83 يعنى موديلى 28 سنه وال12 5 اكبر منى 127 ممكن الاقى فيها طبعا وبصراحه انا نفسى اجيب مازدا 323 عجبانى اوى على راى محمد عبده المعلق فى دريم مصرى يبانى اصلى