العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 19-11-2010, 12:49 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

اه والله ربنا يستر وعم خالد خليفة ميحبسناش كلنا ههههههههههههه

بس انا مسمعتش عن حكاية عمرو اديب ولا منى الشاذلى دى .. ايه اللى حصل ؟؟؟

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 19-11-2010, 02:35 PM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

الف مبروك على افتتاح مقهى (مصر موتورز) وكل عام وانتم طيببن

--------------------------------------------------------

قديم 19-11-2010, 02:40 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

وعندك واحدة شويبس جولد متلجة للمعلم مصطفى اللى منور القهوة ..

ومعلش يا جميل الشبشة ممنوعة بفرمان رسمى من عم خالد خليفة (مقدرش اخالفة احسن يمرجحنى انا يا عم ده صعيدى اصلى) ههههههههههههههههههههههههه ه

بس انا اول مرة اسمع عن الشيشة الكابوتشينو دى .. اختراع جديد ده ولا ايه هههههههههه
و احنا نقدر نخلف كلام خالد باشا ده يأمر و الشيشة الكابوتشينو مش مشهورة اوى عشان مش موجودة الا فى اماكن معينة زى الكريز و العنب و الفانليا و الموز دول مش مشهورين دول موجدين فى قهمة عز الى ورا السنترال و فى ميدان الجامع اخر قهوة قبل البنك على اليمين
قديم 19-11-2010, 03:10 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

اه والله ربنا يستر وعم خالد خليفة ميحبسناش كلنا ههههههههههههه

بس انا مسمعتش عن حكاية عمرو اديب ولا منى الشاذلى دى .. ايه اللى حصل ؟؟؟
زى ماتقول كده فيه لجنه فى الاعلام اسمها تقييم العمل الاعلامى،قوم ايه اى حدكده الشر بره وبعيد ينسى نفسه ويسوق فيها شويه تيجى اللجنه دى وتوقف البرنامج بتاعه زى الجدع ده اللى اسمه ابراهيم عيسى(حد برده يعمل برنامج اسمه حمرا) هى ايه دى اللى حمرا_مافيش احمر فى البلد دى غير الاهلى يا..يا...يا.. عيش.
وطبعا اختك منى موضوعيه شويه بسب بأه قوم ايه جت فى حلقه كده واستضافت مرشد الاخوان قام صاحب القناه اللى هوه /احمد بهجت قالها مايصحش كده يامنى واحنا على أبواب انتخابات انتى بتعملى دعايه للاخوان...بس طبعاً هى بنت جدعه وشغلها من دماغها وبتعمل اللى بتقتنع بيه قامت جايه فى حلقه بعدكده واتكلمت عن نزاهة الانتخابات وان أحزاب المعارضه مابتخدش حقها فى الدعايه ومش عارف ابصر ايه..فطبعاً صاحب المحطه اللى هو رجل أعمال وخايف على مصالحه..اداها اجازه هى والبرنامج بتاعها...قال ايه بيغيروا ديكورات البرنامج...وحترجع بعد العيد ..وممكن بعد الانتخابات..وممكن لما ربنا يسهل....
نيجى بأه لاخوك أبولسان فالت عمرو..ده طبعاً عملته منيله بستين نيله...جه كده فى حلقه ونسى نفسه شويه ...طب وايه يعنى ماهو دايماً بينسى نفسه ويسوق فيها(فاكرين لماشتم المنتخب الوطنى فى جنوب افريقياوبعدين أعتذر وقال احب على راسهم واحد واحد)ولما جه على الهواوعك مع كمال باشا الشاذلى بس الحق لله لم نفسه واعتذر برضه بعد ماعربيته البى ام اندلق عليها(من مجهول)ماده كاويه أوحارقه......
طب المره دى عمل ايه اسيبكوا تعرفو لوحدكم واللى عمله موجود فى مشاركه من أحد الاعضاء بعنوان الحلقه اللى توقف بسببها برنامج عمرو أديب....
يعنى ياحسام ياخويا محدش هنا ينسى نفسه ويسوق فيها احنا عندنا عيال برده...والحق لازم له من قوه تحميه وتدافع عنه ...يبقى خلينا فى الكلام اللطيف والخفيف بتاعنا ...وربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 19-11-2010, 03:55 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

وبعدين معاك بقى ياعم حسام انا دخلت عندك 3 مرات مفيش ولاكبايه شاى ولافنجان قهوه قلت اجيب مشاريبى معايا وبالمره اعزمك ايه رأيك على فنجان شاى وشيشه.
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg thumbnail.jpg‏ (2.6 كيلوبايت, المشاهدات 75)
نوع الملف: jpg شاى.jpg‏ (2.2 كيلوبايت, المشاهدات 73)

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"