العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 31-08-2008, 09:47 PM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيو اكسنت افضل من اليارس (( مين يصدق))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moshax مشاهدة المشاركة

انا اتفق معاك تماما يا ابو نورا ...
والكيا معروفة انها العملاق الكورى فى صناعة السيارات لاكن هيونداى تطمح ان تكون المستوى التالت على العالم بحلول عام 2013 او هيكونوا بعد جنرال موتورز وتويوتا دة توقعى لو حصل وبقت هيونداى رقم 3 على العالم

صعب جدااااااااااااااااااااااا

يا أخي العزيز مشاكس ،،

بص هاقولك ،،

فورد بتقع دي معلومة معروفة للجميع

فهيبقي اقصي امال لهيونداي -كيا

المركز الرابع يحلوا محل فورد ،، اللي عماله كل شوية تبيع او تقفل شركة من شركاتها

لكن العملاق الألماني فولكس جروب ده بيتوحش و رئيسها قال احنا بنخطط لنحل محل تويوتا كاكبر صانع للسيارات في العالم - الامبراطور تويوتا ديه مش سايبه شركة في اليابان الا و شاريه حصة فيها و هيغيرولها قانون ياباني هيخلوها توسع حصصها في كلا من سوبارو و هوندا ،، بعد كده الرجل العجوز جنرل موتورز

فانا شخصيا اعتقد خلاص ده ممكن يكون اخرهم المركز الرابع ،، بعد كده صعب لك ان تتخيل ان مبيعات هيونداي -كيا اربعة ملايين سيارة ،، و تويوتا و جنرال موتورز حوالي العشرة ملايين سيارة

قديم 01-09-2008, 02:09 AM
الصورة الرمزية mtema99
mtema99 mtema99 غير متواجد حالياً
من انا؟: history manic person
هواياتي: Science-Automobiles&Social Studies

mtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond repute

هو انا عندي اخبار بقالها كام سنه انها هتندمج مع شركه امريكيه من ال3

و ده خلاص بقى شبه يقين

و تقريبا عرفت مين بس بلاش اقول ليغروا رأيهم و اتعك انا فيها

my best words:
1)ωнαт ∂σєѕη'т кιℓℓѕ уσυ мαкєѕ уσυ ѕтяσηgєя-
2)ιт'ѕ ησт нσω мαηу тιмєѕ уσυ ∂σωη'ѕ вυт нσω мυ¢н уσυ єαяη ƒяσм уσυя ∂σωη'ѕ

قديم 01-09-2008, 02:13 AM
HaShiMoto HaShiMoto غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
من انا؟: هشام كمال
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات الرحلات كرة القدم

HaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond reputeHaShiMoto has a reputation beyond repute

هيونداى - كيا تقصد ؟؟؟

nikumarekko yo ni habakaru
الأعشاب الضارة هى التى تنمو وتزدهر

لانسراوى مصراوى
"جميع موضوعاتىحصرية لمنتدى مصر موتورز ولا اسمح بنقلها لاى منتدى اخر "

قديم 01-09-2008, 02:18 AM
الصورة الرمزية mtema99
mtema99 mtema99 غير متواجد حالياً
من انا؟: history manic person
هواياتي: Science-Automobiles&Social Studies

mtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond reputemtema99 has a reputation beyond repute

اه

هو انا عارف اصلا كمان ان الشركات المريكيه ال 3 هتتباع و تندمج و عارف مين هيتباع لمين و مين هيندمج مع مين

و انتظروا شركه يابانيه هتشتري شركه امريكيه و شركه اوروبيه من العيار الثقيل في 2015 تقريبا

لو الشركه الاوروبيه مقدرتش توصل لل TARGET اللي اعلنت عنه من فتره

و مش هقول كلمه زياده

my best words:
1)ωнαт ∂σєѕη'т кιℓℓѕ уσυ мαкєѕ уσυ ѕтяσηgєя-
2)ιт'ѕ ησт нσω мαηу тιмєѕ уσυ ∂σωη'ѕ вυт нσω мυ¢н уσυ єαяη ƒяσм уσυя ∂σωη'ѕ

قديم 01-09-2008, 02:28 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mtema99 مشاهدة المشاركة

اه

هو انا عارف اصلا كمان ان الشركات المريكيه ال 3 هتتباع و تندمج و عارف مين هيتباع لمين و مين هيندمج مع مين

و انتظروا شركه يابانيه هتشتري شركه امريكيه و شركه اوروبيه من العيار الثقيل في 2015 تقريبا

لو الشركه الاوروبيه مقدرتش توصل لل TARGET اللي اعلنت عنه من فتره

و مش هقول كلمه زياده
ماتيمما باشا ،،

هتقول يعني هتقول ptmnlo123per1127

يأما هنقعدك علي كرسي الإعتراف

بعدين متخفش محدهش فينا معاه فلوس يشتري حتي شركة النصر ptmnlo123per195