العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 12-06-2013, 01:31 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute
افتراضي محتاج مساعدين الى الام 11 غير الصينى

السلام عليكم

انا غيرت يجى كام مره مساعدين اماميه الى الام11

وهذه المره مش عايز اركب تانى مساعد صينى زباله

لان فيه واحد حبيبى عند توحه قال لى شوف نوع تانى غير اللى موجود

لانه لم يتحمل معى مع العلم انه بيعمل فلوس 570 جنيه

فياريت لو كان فيه حد ركب لها نوع تانى احسن من بتعها

يكون له جزيل الشكر

قديم 18-06-2013, 05:01 AM
الصورة الرمزية emad7759

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج مساعدين الى الام 11 غير الصينى

85 مشاهده ولم يرد احدا على طلبى

هوه انا عملت الموضوع فى القسم الخطاء ولا ايه على العموم شكرا جزيلا

على الخبره الللى الواحد شفها فى القسم

قديم 18-06-2013, 06:47 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

عم عماد ازيك والله لسه واخد بالى من الموضوع
طيب انت عندك مواصفات وابعاد الاصلى علشان تقارن ولا هتجرب ع التركيب ولا ايه
لان غالبا محدش جرب الموضوع ده قبل كده وعنده الخبر اليقين

Sent from my GT-P7500

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 18-07-2013, 04:08 AM
الصورة الرمزية emad7759

ولله انتا وحشنى جدا يا ابو نورا ومعلشى انا كنت مشغول الفتره اللى فاتت وانا نفسى فى مقابله عن قريب لن الاعضاء كلهم ليهم وحشه كبيره جدا

وانا الحمد لله واحد حبيبى جدا جاب ليا مساعدين الالمانى والحمد لله ركبتم وزى الفل بس لم يعرف هما بتوع ايه وده اللى زعلنى جدا انه مسالشى على بتوع اى عربيه

قديم 22-07-2013, 12:38 AM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad7759 مشاهدة المشاركة

ولله انتا وحشنى جدا يا ابو نورا ومعلشى انا كنت مشغول الفتره اللى فاتت وانا نفسى فى مقابله عن قريب لن الاعضاء كلهم ليهم وحشه كبيره جدا

وانا الحمد لله واحد حبيبى جدا جاب ليا مساعدين الالمانى والحمد لله ركبتم وزى الفل بس لم يعرف هما بتوع ايه وده اللى زعلنى جدا انه مسالشى على بتوع اى عربيه
طب ماتشوفه اشتراهم منين
وساعتها تقدر تعرف المساعدين بتاعت اي نوع من العربيات
وتكسب ثواب في باقي الاعضاء