العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 24-12-2010, 11:17 AM
AS-Madah AS-Madah غير متواجد حالياً

AS-Madah is on a distinguished road

أستاذ سيف معلش هتعب حضرتك معايا, انا عاوز عربية مستواها معقول زي الشاهين او الدايو جديد او مستعمل بس يكون استعمال معقول مش محتاج مصاريف كبيرة بس بدون مقدم أو مقدم لا يزيد على 5000 كحد أقصى وعلى أطول فترة سداد ممكنة. أنا كنت بعمل في الخارج وحاليا انا بشتغل في معهد كورسات كمبيوتر ولغات خاص ولدي مفردات ب 2000,لدي المقدرة على دفع دفعات من الاقساط مجمعة خصوصا في بداية الاجازة الصيفية لكل عام , وعلى فكرة انا من الصعيد,,, وميرسي على تعبك معايا مقدما أرجو سرعة الرد

استاذ سيف انا حبيت أأكد على حضرتك من ناحية اني محتاج حاليا أقل قسط ممكن مع امكانية دفع دفعات مجمعة من المبلغ وأيضا بإذن الله تعالى ممكن ادفع باقي الدفعات كاش في خلال عام ونصف من الان .

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 25-12-2010 الساعة 04:36 PM
قديم 25-12-2010, 04:33 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عرض لجادى الشراء بالتقسيط فى الجديد والمستعمل(خدمة جديدة )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramiemad مشاهدة المشاركة

اولا شكرا لك على مجهودك

ثانيا ظروفي هي
انا موظف بمصلحة الضرائب ممكن اجيب مفردات مرتب ب 1700 جنيه وعايز اشتري عربيه رينو سانديرو هي سعرها في حدود 71000 بأقل مقدم ممكن
ارجو الرد سريعا
ramiemad3@yahoo.com

ايه يا باشا فين الرد
ممكن حضرتك تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 25-12-2010, 04:37 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AS-Madah مشاهدة المشاركة

أستاذ سيف معلش هتعب حضرتك معايا, انا عاوز عربية مستواها معقول زي الشاهين او الدايو جديد او مستعمل بس يكون استعمال معقول مش محتاج مصاريف كبيرة بس بدون مقدم أو مقدم لا يزيد على 5000 كحد أقصى وعلى أطول فترة سداد ممكنة. أنا كنت بعمل في الخارج وحاليا انا بشتغل في معهد كورسات كمبيوتر ولغات خاص ولدي مفردات ب 2000,لدي المقدرة على دفع دفعات من الاقساط مجمعة خصوصا في بداية الاجازة الصيفية لكل عام , وعلى فكرة انا من الصعيد,,, وميرسي على تعبك معايا مقدما أرجو سرعة الرد

استاذ سيف انا حبيت أأكد على حضرتك من ناحية اني محتاج حاليا أقل قسط ممكن مع امكانية دفع دفعات مجمعة من المبلغ وأيضا بإذن الله تعالى ممكن ادفع باقي الدفعات كاش في خلال عام ونصف من الان .
مفيش عربيات بدون مقدم او مقدم قليل
لازم ترفع المقدم
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 28-12-2010, 01:30 PM
hossamantar hossamantar غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا

hossamantar will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

فقط ولاول مرة لحاملى كارت عضوية مصر موتورز ولاعضاء مصر موتورز
خدمة جديدة طلباتك
اكتب طلبك هنا وسيب اى طريقة اتصال لك وهنتابعك ونوفرلك كل ال انت عيزة فى التقسيط الجديد والمستعمل
وهنفضل نتابعك لغايت متوصل الى ال انت عيزة
فقط للناس الجادة فى الشراء تكفى
للاستفسار السريع
0125485222
لو سمحت يا استاذ سيف ترد عليا ضروري انا معايا 20000 وعايز عربية كيا بيكانتو قسط على 5 سنين
ومعايا مفردات مرتبي انا شغال مهندس يا ريت تقولي القسط الشهري يبقا كام وياريت يكون فعلا تقسيط مباشر
وانا تليفوني 0125883951
انا فعلا محتاج الرد ضروري لاني جاد جدا في شراء العربية دي
قديم 01-01-2011, 07:15 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamantar مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا استاذ سيف ترد عليا ضروري انا معايا 20000 وعايز عربية كيا بيكانتو قسط على 5 سنين
ومعايا مفردات مرتبي انا شغال مهندس يا ريت تقولي القسط الشهري يبقا كام وياريت يكون فعلا تقسيط مباشر
وانا تليفوني 0125883951
انا فعلا محتاج الرد ضروري لاني جاد جدا في شراء العربية دي
تم الاتصال
للاستفسار السريع
0125485222