العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 26-05-2009, 12:30 PM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفرق بين اسبرانزا ولانسر

الموضوع مع انه اخد جانب الشد و الجذب و شوية خناقات انما وضحلنا امور كتير و خلانا نعرف الأسبرانزا بشكل اوضح

شكرا لكل من شارك و وضع رأيه و فادنا بمعلومات

و ياريت صاحب الموضوع يقولنا اشتري ايه و عامل معاها ايه دلوقتي

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 11-06-2009, 04:10 PM
الصورة الرمزية elmanahry
elmanahry elmanahry غير متواجد حالياً

elmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond repute

شكرا جزيلا على المعلومات والمقارانات ولكن استعجب من عدم وجود سيارات اسبيرانزا اوتوماتيك اذ وجد هل يدلنى احد
قديم 24-09-2009, 11:55 PM
Mahmoud 2009 Mahmoud 2009 غير متواجد حالياً

Mahmoud 2009 is on a distinguished road

السلام عليكم انا عضو جديد وارجو الافادة ان معجب جدا بالعربية ال 516 وعايز اجيبها زيرو بالقسط وبعدين فكرت اجيب منها موديلات 2007 او 2008 بس كنت عاوز اعرف هل الموديلات دى فيها عيوب وتم تلافيه في الموديلات الحديثة ولا لا وهل العربية فعلا بتسخن جامد و فيها عيوب في العفشة والتكييف وجزاكم الله خيرا
قديم 25-09-2009, 12:04 AM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

مافيش كلام يتقال بعد كلام ابو نورا
قديم 09-10-2009, 03:42 PM
Ahmed_elmasry Ahmed_elmasry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: عااااااااااااااااطل
هواياتي: الكمبيوتر

Ahmed_elmasry is on a distinguished road

والله انا عندي A 516
و انا من اليكس و بسافر بيها القاهره يومين في الاسبوع رايح جاي بصفه مستمره
و الحمد لله العربيه زي الفل و بجيب بيها 160 و بيكون ثباتها عااااالي جدا
و غير كده على البحر في اليكس انتم اكيد عارفين حودات الطريق عامل ازاي انا بجيب بيها 145 بسهوله

من الاخر العربيه ده ملهاش حل
في حاجه انا اقدر اتكلم عنها ان جوده التصنيع لل 516 اعلى من اللانسر
عشان عملت حادش مع لانسر و اتوقعت ان 516 ادمرت
بس اللي حصل العكس ان 516 محصلش انها اللون طلع انما اللانسر الباب ادمر و الرفرف الشمال ادمر و الفانوس اتكسر
بجد هي عربيه جباره