العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 04-12-2012, 06:37 PM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحية الى السيد الرئيس : محمد مرسى

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=yMWI2ZmwXdo
قديم 05-12-2012, 11:49 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

أخى وصديقى العزيز تامر باشا : اسمحلى ارد على حوارك معى مع احترامى لفكرك واسلوبك الراقى فى الحوار ..
سيدي الفاضل استاذ سيف واضح جدا انك مش اخواني ولا تنتمي لهم وبتكرهم بدليل ان اي واحد تيجي تناقشه و تجادله او تعارضه يقولك المقوله الشهيره انا مش اخواني الي اعتدنا عليها في جميع المواقع والمناقشات
بص يا حبيبى : انا مش باخاف من حد ولا احد ممكن يجبرنى انى اكذب ولو انى كنت انتمى لهم لما تملصت من هذا الإنتماء وانما لكنت اعتز بذلك . وليس لأى أحد سلطه عليا لكى أخشاه أو أكذب عليه .
والدليل الاخر انك بتقول لنك مشتركتش في اي حديث سياسي من ساعه الثوره بدليل موضوع من موضاعتك اسمه رأيك يهمنل يا كل مصري وبتتكلم فيه عن القضاء بحديه وطبعا انا مش هدور علي الكام الف مشاركه بتوعك وادور لانه ميخصنيش بس ده عشان في موضاعاتك فظاهر .
فعلا مشاركاتى لا تهمك ولا تهم أى فرد . مع كل الإحترام ليك . وانما موضوع رأيك يهمنا الخاص بالقضاه فده كان موضوع مرتبط بالإفراج عن نجلى مبارك ومساعدى العادلى والحكم المشكوك فى نزاهته . وعموما انا كنت نسيت الموضوع ده وكويس انك فكرتنى بيه فشكرا ليك .
ودليل اخر ان بتوجه الكلام لابو نورا وبتقوله انتم ونظرياتكم هتودي البلد علي فين يعني لللي معارضك يبقي انتم واحنا
المقصود يا استاذى بلفظ انتم هنا ليس لمن يعارضنى وانما الحديث لكل من يشعلون الأجواء ويثيرون الناس ويسيرون بمصر الى منعطف عدم الإستقرار ( حافة الهاويه كما يقولون ) واتفرج يا حبيبى على الوضع حاليا وصل لغاية ايه . بدأت مصر تحترق .ولو حبيت امسك على الألفاظ زى مانت بتعمل لكنت طلعت مليون لفظة تقسيم وتشكيك ..
ودليل اخر انك عارف عدد الاخوان الفعلي اللي بيتحركوا ورا الرئيس في كل حاجه بدليل انك مركز اوي وعارف انهم 5 مليون .
ودى بأه حضرتك متخيل انك مسكتها عليا يبقى انا من قيادات الأخوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههه . يا عم تامر البلد كلها عارفه المعلومات التى يروجها اعلامنا النظيف الطاهر ( القذر )
واخيرا في نهايه النقاش ختمتها بمقوله الزعيم رئيس حزب الوفد اللي دلوقتي بيكفروه ويقولو حزب علماني وليبرالي وكافر مع انه طول عمره كان ومعارض ويا خساره يا مصر بدون الاخوان .
متأسف انا ماقلتش يا خساره يا مصر بدون الأخوان . انا قلت يا خساره يا مصر لأن أزمتها من ابناءها . وحالة انعدام الفهم الواضح فى كافة هذا الشعب وانا اولهم . والدليل اننا تركنا الإعلام يملأ عقولنا بما يريد تماما أن نصل اليه من فرقه وتشكيك وتخوين . والأصعب هو الغل الدفين والقوى الذى يحرق مصر الآن .
واضح ان مش اخواني فعلا
طبعا انا لا اجزم اذا كنت اخواني اولا
ولكن لا يهمني انا حكمت علي طريقه كلامك بادله وذكرتها ولن ارميك بالباطل وحتي لو كانت غلك فدي وجهه نظري
وفى النهايه انا سعدت جدا بكلامك والحديث معك . وسواء سيادتك صدقت كلامى أو لا فانا لا أكذب ولا أخاف أحد الا ربى . وليس لى اى هدف سوى مصر واستقرارها . ولأنى اعمل فى مجال الميديا والإعلام فأنا مع الأسف الشديد أعرف جيدا ما يحدث من استغلال تلك الوسيله القذره لشحذ الرأى العام وتحزيبه لإسقاط الدوله والرجوع بها الى مرحلة ما تحت الصفر . ربنا معاكى يا مصر وينصرك على ما انت فيه ( رغم كيد الكائدين والخائنين )

Saif El Deen
قديم 06-12-2012, 04:29 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

وفى النهايه انا سعدت جدا بكلامك والحديث معك . وسواء سيادتك صدقت كلامى أو لا فانا لا أكذب ولا أخاف أحد الا ربى . وليس لى اى هدف سوى مصر واستقرارها . ولأنى اعمل فى مجال الميديا والإعلام فأنا مع الأسف الشديد أعرف جيدا ما يحدث من استغلال تلك الوسيله القذره لشحذ الرأى العام وتحزيبه لإسقاط الدوله والرجوع بها الى مرحلة ما تحت الصفر . ربنا معاكى يا مصر وينصرك على ما انت فيه ( رغم كيد الكائدين والخائنين )
: CONGRA~238::C ONGRA~238:
قديم 07-12-2012, 01:45 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ووصف غنيم، خلال تسجيل مرئى نشر له على موقع التواصل الاجتماعى "يوتيوب"، المعارضين لقرارات الدكتور محمد مرسى، رئيس الجمهورية، بالمجرمين والمأجورين، وأنهم يريدون إسقاط الشرعية الإسلامية فى مصر، مشيرا إلى أنهم يستحقون القتل، وأنه لا يقوم بالتحريض على أى شىء، بل المعارضون للشريعة هم الذين أرادوا ذلك.

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش