العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار العالمية

قديم 20-09-2011, 06:25 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي هام جدا ارجوا القراءة بخصوص كوارث لاقدر الله قد تحدث فى يوم 26/9/2011

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شباب انا سمعت والله اعلم ان بعد حوالى اسبوع او اقل من الان حيحصل كوارث فى الارض واله اعلم وان دول عظمى زى اليابان و وكل الدول اللى مطله على المحيط الهادى حيحصل فيها كوارث بمعنى الكلمة غير زلازل تتعدى قياسها 12 ريختر عارفين يعنى ايه 12 ريختر غير والله اعلم يقال ان هيحصل كسوف للشمس لمدة ثلاث ايام كل ده بسبب (مذنب ايلين)( ممكن تعملوا بحث على جوجل وتتاكدوا من كلامى)

على فكره انا بتكلم بجد والله وفيه عالم سعودى قال ان الكلام ده مش هيمس دول الشرق الاوسط واللى احنا منها بس الله اعلم الحقيقة فيين
وانا لا يسعنى غير انى اطلب الرحمة والمغفره ليا ولكل المسلمين من الله عز وجل الرحمن الرحيم الغفور اللطيف
اللهم هون
اللهم هون

اخوكم فى الله سيد

قديم 20-09-2011, 06:39 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام جدا ارجوا القراءة بخصوص كوارث لاقدر الله قد تحدث فى يوم 26/9/2011

والله يا عم سيد انا عمال اقول الكلام ده فى كذا موضوع بقالى فترة والمفروض الحكومات فى كل مكان يبقى عندها اجراءات للتصرف فى حالة حدوث اى كوارث بيئيه او طبيعية لكن للاسف احنا دايما نتستنى لحد ماالمصايب تحصل وبعدين نشوف هنعمل ايه
ربنا يسترها علينا وعلى عيالنا ويحسن ختامنا جميعا ياااااااااااااارب

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-09-2011, 06:41 AM
الصورة الرمزية sayed2077

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام جدا ارجوا القراءة بخصوص كوارث لاقدر الله قد تحدث فى يوم 26/9/2011

ده خبر من موقع اليوم السابع زياده فى المصداقية بعد اذن ادارة الموقع

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=495668&SecID=89

وفيه ان رئيس جمعية الفلك بيقول ان المذنب مش هيعمل حاجه والله اعلم
اشهد ان لا الله الا الله اشهد ان محمد رسول الله

اللهم ادخلنى جنتك برحمتك وليس بعدلك يا ارحم الراحمين
قديم 20-09-2011, 06:50 AM
الصورة الرمزية sayed2077

على فكره اللى اعرفه برده كلها اخبار قد يكون فيها الصح وقد يكون فيها الخطاء ان روسيا الان بتنى زى مخابىء تحت الارض ضد الهجمات النووية ومش عارف ايه تانى طيب روسيا تعمل كده ليه وهيا حاليا صعب انها تدخل حرب بالذات بالنووى مع حد تانى مع العلم انى عرفت انهم هيبنوا مخابىء باعداد كبيرة جدا بص يا اخى والله انا انسان قد اكون مقصر فى العباده وانا اعترف بذلك وارجوا ان يسامحنى الله ولكن كل ما اريده من الله عز وجل عندما تحين ساعتى ان اكون فى خير اعمالى وتكون خالصه لوجه الله تعالى وان الله عز وجل يدخلنى الجنة برحمته لانه رحيم غفور وان عيلتى كلها تدخل معايا الجنة برحمة ربنا وصدقنى ما الدنيا الا ساعه وانها فى زوال
اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات سبحانك فانت الرحمن الرحيم الغفور
فالطف بنا يالله .
قديم 20-09-2011, 08:03 AM
romioromio romioromio غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب

romioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond repute

انا رائي حقوله كده

كذب المنجمون ولو صدقوا

انتوا عارفين يعني ايه 12 ريختر؟؟؟