العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > مازدا MAZDA

قديم 20-06-2009, 08:48 AM
الصورة الرمزية mazda323
mazda323 mazda323 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادي
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: السيارات - كرة القدم

mazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the rough
افتراضي رد: الى عشاق المازدا

الى الأخ kamal63 أشكرك على الاهتمام والرد لكن ام أجد صدى أو تشجيع للموضوع و ايه المازدا اللى معاك وموديلها كام انا عايش بالرياض معايا مازدا 323 موديل 92 لو يلزمك حاجة لعربيتك مش لاقيها انا تحت أمرك اخوك تامر موجود وتقبل مرورى تامر عاشق المازدا مازدا وبس
قديم 22-06-2009, 09:31 AM
kamal63 kamal63 غير متواجد حالياً

kamal63 is on a distinguished road

لك التحيه مازدا 626 موديل 1981 وهى رائعه وبالبحث استطعت ان احصل على عدة كاتولوجات فنيه لاجزاء هامه ولكن الورك شوب خاصة الماتور باقالى شهران ولم استطع تحميله فهل من مساعده يامازدواى .....كمال
قديم 24-06-2009, 02:29 PM
الصورة الرمزية mazda323
mazda323 mazda323 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادي
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: السيارات - كرة القدم

mazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the roughmazda323 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamal63 مشاهدة المشاركة

لك التحيه مازدا 626 موديل 1981 وهى رائعه وبالبحث استطعت ان احصل على عدة كاتولوجات فنيه لاجزاء هامه ولكن الورك شوب خاصة الماتور باقالى شهران ولم استطع تحميله فهل من مساعده يامازدواى .....كمال
الأخ العزيز كمال63 انا مشفاهم تقصد ايه بالورك شوب الخاص بالموتور تقصد كتالوج للموتور يعنى ولا ايه بس اعتقد ده هتدوخ عليه لان الموديلات القديمة صعب الحصول ليها على حاجات زى كدا احنا معانا في مصر مازدا 929L موديل 1981 بس والدي شاريها زيرو وفيها لغاية دلوقتى كتالوج ودليل المالك في الطبلون واعتقد ان موتور سيارتك نفس الموتور اللى عندنا هو موتور عربيتك 2000 سي سي ولا أقل؟ ولو هو اللى عندي اصورهولك بالكامل للجزء الخاص بالموتور انما تلاقي كتالوج للموديل ده اعتقد صعب شوية ولو حاجة احتجتها للعربية انا مستعد اخوك تامر عاشق المازدا
قديم 17-07-2009, 11:34 AM
kamal63 kamal63 غير متواجد حالياً

kamal63 is on a distinguished road
رد: الى عشاق المازدا

الاخ الغزيز لك منى التحيه والسلام انا اقصد فعلا كاتلوج الماتور فاانا من محبى الصيانه وهو نفس الماتور حيث نفس التصميم ولك التحيه على الاهتمام والتواصل ....كمال
قديم 07-09-2009, 06:25 PM
midozizo midozizo غير متواجد حالياً

midozizo is on a distinguished road

انا نفسي بصراحه موضوع شامل عن الصيانه فيه كل مراكز الخدمه بارقامها وعناوينها ولو بالفعل فى موقع او موضوع يشمل كل مراكز الصيانه برجاء اي حد يرسلهوله فى رساله